На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
106 190.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39060397 |
---|---|
Поштова адреса | 65012, Україна, Одеська область, Одеса, Фонтанська дорога, 11 офіс 88 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Акуліч Олексій Олександрович |
Телефон | +380673844824 |
Ел. пошта | expert3022@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39642646 |
---|---|
Поштова адреса | 04112, Україна, Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ І. ГОНТИ, будинок 3-А, офіс 219 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Ярим-Агаєва |
Телефон | +380502104229 |
Ел. пошта | uitc@etcu.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-04-26-000023-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 106 190.80 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 061.91 UAH без ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 3 000.00 UAH |
Період уточнень | до 14 травня, 10:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 травня, 10:00 |
Дата останніх змін | 2 липня, 00:01 |
Аукціон |
27 травня, 15:56 Переглянути |
Початок аукціону: | 27 травня, 15:35 |
Виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомості1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71240000-2, Архітектурні, інженерні та планувальні послуги |
Остаточний розрахунок у розмірі 30% (тридцять) відсотків від ціни Договору, що складає________грн. без ПДВ (за пропозицією учасника – переможця, вказати цифрами та прописом), сума ПДВ _________ грн. (за пропозицією учасника – переможця, вказати цифрами та прописом), всього з ПДВ _________грн. (за пропозицією учасника – переможця, вказати цифрами та прописом) здійснюється після реєстрації Замовником у відповідній службі права власності за державою Україна в особі Міністерства інфраструктури України та права господарського відання за Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» на об’єкти зазначені в Додатку № 1 до Договору. Розрахунки здійснюються, за умови виконання п. 3.2. та п.3.3., на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку (ів) від Виконавця банківським переводом на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 банківських днів від дати отримання рахунку.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Замовник здійснює оплату у розмірі 70 % (сімдесят) відсотків від ціни Договору, що складає ________грн. без ПДВ (за пропозицією учасника – переможця, вказати цифрами та прописом), сума ПДВ _________ грн. (за пропозицією учасника – переможця, вказати цифрами та прописом), всього з ПДВ _________грн. (за пропозицією учасника – переможця, вказати цифрами та прописом) після передачі технічного паспорту на об’єкти зазначені в Додатку № 1 до Договору та підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за цим Договором. Розрахунки здійснюються, за умови виконання п. 3.2. та п.3.3., на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку (ів) від Виконавця банківським переводом на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 банківських днів від дати отримання рахунку.
Тип оплати: Аванс
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728457 |
Поштова адреса | 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1 |
Ім'я |
Подорян Вікторія Григорівна |
Телефон | +380487294744 |
Ел. пошта | tender@ods.uspa.gov.ua |