На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 982 263.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Місце виконання робіт - підземний пішохідний перехід за адресою: м. Київ, Дарницький район, просп. Миколи Бажана (вул. Лариси Руденко) ПК 31+50. Обсяг виконання робіт – згідно Додатку №3 до тендерної документації Детально вимоги до предмету закупівлі визначені у Додатку №3 до тендерної документації Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42077971 |
---|---|
Поштова адреса | 04119, Україна, м. Київ, Київ, Зоологічна 4а , офіс 139 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Пількевич Олександр Леонідович |
Телефон | +380687510575 |
Ел. пошта | 0673069134@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41903601 |
---|---|
Поштова адреса | 03035, Україна, м. Київ, КИЇВ, МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО, 32, ОФІС 110 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | САНЕЦЬ АНЛРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
Телефон | +380665002706 |
Ел. пошта | sanetsandrey@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-06-12-001276-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 982 263.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 982.26 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 14 900.00 UAH |
Період уточнень | до 22 червня, 18:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 липня, 18:00 |
Дата останніх змін | 19 липня, 00:01 |
Аукціон |
3 липня, 11:29 Переглянути |
Початок аукціону: | 3 липня, 11:08 |
«Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу за адресою: м. Київ, Дарницький район, просп. Миколи Бажана (вул. Лариси Руденко) ПК 31+50», ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, код CPV – 45453000-7 за ДК 021:2015 (Капітальний ремонт і реставрація)1 робота Адреса поставки: 00000, Україна, Київська обл., Київ, Дарницький район, просп. Миколи Бажана (вул. Лариси Руденко) ПК 31+50 Строк: до 15.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Замовник протягом 90 (дев’яноста) днів після реєстрації даного Договору в держказначействі може перераховувати Підряднику за його заявкою аванс у розмірі (не більше 30 (тридцяти) відсотків)___________________________, в т.ч. ПДВ 20% - ________________грн. на підставі рахунку-фактури.
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником виключно за бюджетні кошти з реєстраційного рахунку Замовника, відкритого в Головному управлінні ДКСУ в м. Києві, після отримання цільових бюджетних коштів на свій рахунок та на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в (далі за текстом - Акт приймання виконаних будівельних робіт), Довідок про вартість виконаних робіт по формі №КБ-3 (далі за текстом - Довідка про вартість виконаних робіт). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10-ти (десяти) банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційних рахунок. Остаточний розрахунок за виконані роботи, що є предметом цього Договору, Замовник здійснює протягом 90 (дев’яноста) банківських днів після підписання Замовником без зауважень кінцевого Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідок про вартість виконаних робіт на весь об’єм робіт. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26199708 |
Поштова адреса | 03680, Україна, Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2 |
Ім'я |
Козулін Євген (Kozulin Eugene ) |
Телефон | +380444893149 |
Ел. пошта | kyivblago.tender@gmail.com |