На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 268 275.14 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38098126 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 08132, Київська обл., Києво-Святошинський район, місто Вишневе, ВУЛИЦЯ МАШИНОБУДІВНИКІВ, будинок 17-А, секція Г, офіс 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАНТ-БУД" |
Телефон | +380442285770 |
Ел. пошта | viantbud@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39118771 |
---|---|
Поштова адреса | 03680, Україна, Київська область, Київ, вул. Якутська, будинок, 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Велічко Микола Миколайович |
Телефон | +380678306499 |
Ел. пошта | su-39_kgs-6@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-06-21-002125-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 268 275.14 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 53 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 26 341.00 UAH |
Період уточнень | до 28 червня, 16:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 липня, 16:00 |
Дата останніх змін | 6 серпня, 15:47 |
Аукціон |
9 липня, 15:10 Переглянути |
«Капітальний ремонт будівель та споруд. Куренівське ТРЕД по вул. Сирецькій, 25 в Подільському районі м. Києва» (ремонт воріт у виробничому корпусі) відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015) (джерело фінансування – кошти місцевого бюджету та власні кошти підприємства)1 робота Адреса поставки: 04073, Україна, Київ, м. Київ, вул. Сирецькій, 25, Куренівське ТРЕД Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
1.Порядок розрахунків за рахунок коштів міського бюджету м. Києва здійснюється за таким порядком: - Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок; - Замовник не перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни у разі відсутності в останнього небюджетних рахунків, відкритих в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. 2. . Порядок розрахунків за власні кошти підприємства здійснюється за таким порядком: - Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання заявки від Підрядника.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
1. Порядок розрахунків за рахунок коштів міського бюджету м. Києва здійснюється за таким порядком: - Замовник здійснює оплату прийнятих Робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані Роботи. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок. 2. Порядок розрахунків за власні кошти підприємства здійснюється за таким порядком: - Оплата за виконані Роботи здійснюється Замовником протягом 90 (дев’яносто) робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані Роботи.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31725604 |
Поштова адреса | 04070, Україна, Київ, м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Ім'я |
Тетяна Тисмінецька |
Телефон | +380442546567 |
Ел. пошта | tender3@kpt.kiev.ua |