На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
280 005.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2019-06-24-001496-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 280 005.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 24 червня, 15:31 |
---|
Капітальний ремонт покрівлі даху Негровецького НВК І-ІІІст. Джерело фінансування - кошти спеціального фонду районного бюджету.1 робота Адреса поставки: 90042, Україна, Закарпатська область, Негровець, Негровецький НВК І-ІІІст. Строк: до 31.10.2019 00:10 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Замовник має право здійснювати попередню оплату за цим Договором згідно чинного законодавства (на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” на строк до трьох місяців за умови наявності рішення головного розпорядника коштів) у розмірі, що не перевищує 30 % вартості робіт згідно п. 3.11 Договору. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формах КБ-2в та КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. По закінченню зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику.
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Бюджетні фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності перерахованих коштів на рахунок Замовника від головного/-их розпорядника/-ів та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів (зі змінами). Оплата робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані обсяги робіт згідно з формами № КБ-2в та № КБ-3. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі: кошти спеціального фонду районного бюджету.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Відділ освіти Міжгірської районної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02143330 |
Поштова адреса | 90000, Україна, Закарпатська область, смт Міжгір'я, вул. Шевченка, 86 |
Ім'я |
Оксана Зозулич |
Телефон | +380314621265 |
Ел. пошта | osvitamizrda@ukr.net |