На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 819 560.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: До Робіт за Договором належить проведення Виконавцем обстеження із визначенням технічного стану несучих та огороджуючих конструкцій, виконання топографо-геодезичної зйомки, проведення інженерно-геологічних вишукувань, розробка проектної документації стадії «Робочий проект» та отримання позитивного висновку (звіту) відповідного експертного органу згідно чинного законодавства України.Проектна документація на будівництво об’єктів розробляється з урахуванням вимог містобудівної документації, вихідних даних на проектування, завдання на проектування та дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, нормативно-правових актів з охорони праці, державних стандартів і правил, у тому числі вимог доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (вимоги щодо створення доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення зазначаються в проектній документації окремим розділом) та з урахуванням вимог ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення».Якість виконаних Робіт має відповідати вимогам Державних будівельних норм та стандартів на розробку і оформлення проектної документації, умовам цього Договору та вимогам відповідних законів і інших нормативних документів, що стосуються Робіт, які виконуються за цим Договором, в тому числі ДБН А.2.2 -3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; ДСТУ Б.2.4-4:2009 СПДБ «Основні вимоги до проектної та робочої документації»; ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»; ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Умови оплати:20% ціни Робіт (аванс), що становить 963 912,00 грн. (дев’ятсот шістдесят три тисячі дев’ятсот дванадцять гривень 00 копійок), включаючи ПДВ 20% - 160 652,00 грн. (сто шістдесят тисяч шістсот п’ятдесят дві гривні 00 копійок), Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами Договору та надання Замовником листа про початок виконання робіт, за умови виконання вимог щодо фінансування та надання Виконавцем банківської гарантії повернення авансового платежу.20% ціни Робіт (аванс), що становить 963 912,00 грн. (дев’ятсот шістдесят три тисячі дев’ятсот дванадцять гривень 00 копійок), включаючи ПДВ 20% - 160 652,00 грн. (сто шістдесят тисяч шістсот п’ятдесят дві гривні 00 копійок), Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після затвердження Завдання на проектування, за умови виконання вимог щодо фінансування та надання Виконавцем банківської гарантії повернення авансового платежу.30% ціни Робіт (аванс), що становить 1 445 868,00 грн. (один мільйон чотириста сорок п’ять тисяч вісімсот шістдесят вісім гривень 00 копійок), включаючи ПДВ 20% - 240 978,00 грн. (двісті сорок тисяч дев’ятсот сімдесят вісім гривень 00 копійок), Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Реєстру погодження проектної документації структурними підрозділами Замовника, за умови виконання вимог щодо фінансування та надання Виконавцем банківської гарантії повернення авансового платежу.30% ціни Робіт, що становить 1 445 868,00 грн. (один мільйон чотириста сорок п’ять тисяч вісімсот шістдесят вісім гривень 00 копійок), включаючи ПДВ 20% - 240 978,00 грн. (двісті сорок тисяч дев’ятсот сімдесят вісім гривень 00 копійок), Замовник сплачує на поточний рахунок Виконавця після виконання наступних вимог, а саме: - отримання позитивного висновку (звіту) відповідної експертної установи, згідно з чинним законодавством України; - підписання Сторонами накладної про приймання-передачу проектної документації в 6 (шести) примірниках та 1 (однієї) сканованої версії формату PDF (Portable Document Format), відкоригованої відповідно до зауважень експертної установи та структурних підрозділів Замовника, а також електронної версії проектної документації в форматі програмного комплексу, в якому вона розроблена (включаючи (за наявності) звіти про інженерні вишукування та обстеження); - підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт; - за умови виконання вимог щодо фінансування. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти. Вид предмета закупівлі - роботи.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37933001 |
---|---|
Поштова адреса | 01035, Україна, Київська обл., Київ, вул. Жилянська, будинок 101, 7 поверх |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Нікашкін Дмитро Володимирович |
Телефон | +80444953303 |
Ел. пошта | n.mickevich@uiec.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-07-01-000662-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 819 560.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 1 липня, 17:42 |
---|
«Реконструкція складу тимчасового зберігання №4,5 в ДП МА «Бориспіль» (інв. №8306) (проектні роботи) (власні кошти)1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.06.2020 00:06 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71220000-6, Послуги з архітектурного проектування |
20% ціни Робіт (аванс), що становить 963 912,00 грн. (дев’ятсот шістдесят три тисячі дев’ятсот дванадцять гривень 00 копійок), включаючи ПДВ 20% - 160 652,00 грн. (сто шістдесят тисяч шістсот п’ятдесят дві гривні 00 копійок), Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами Договору та надання Замовником листа про початок виконання робіт, за умови виконання вимог щодо фінансування та надання Виконавцем банківської гарантії повернення авансового платежу.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 20.00%
20% ціни Робіт (аванс), що становить 963 912,00 грн. (дев’ятсот шістдесят три тисячі дев’ятсот дванадцять гривень 00 копійок), включаючи ПДВ 20% - 160 652,00 грн. (сто шістдесят тисяч шістсот п’ятдесят дві гривні 00 копійок), Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після затвердження Завдання на проектування, за умови виконання вимог щодо фінансування та надання Виконавцем банківської гарантії повернення авансового платежу
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 20.00%
30% ціни Робіт (аванс), що становить 1 445 868,00 грн. (один мільйон чотириста сорок п’ять тисяч вісімсот шістдесят вісім гривень 00 копійок), включаючи ПДВ 20% - 240 978,00 грн. (двісті сорок тисяч дев’ятсот сімдесят вісім гривень 00 копійок), Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Реєстру погодження проектної документації структурними підрозділами Замовника, за умови виконання вимог щодо фінансування та надання Виконавцем банківської гарантії повернення авансового платежу.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
30% ціни Робіт, що становить 1 445 868,00 грн. (один мільйон чотириста сорок п’ять тисяч вісімсот шістдесят вісім гривень 00 копійок), включаючи ПДВ 20% - 240 978,00 грн. (двісті сорок тисяч дев’ятсот сімдесят вісім гривень 00 копійок), Замовник сплачує на поточний рахунок Виконавця після виконання наступних вимог, а саме: - отримання позитивного висновку (звіту) відповідної експертної установи, згідно з чинним законодавством України; - підписання Сторонами накладної про приймання-передачу проектної документації в 6 (шести) примірниках та 1 (однієї) сканованої версії формату PDF (Portable Document Format), відкоригованої відповідно до зауважень експертної установи та структурних підрозділів Замовника, а також електронної версії проектної документації в форматі програмного комплексу, в якому вона розроблена (включаючи (за наявності) звіти про інженерні вишукування та обстеження); - підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт; - за умови виконання вимог щодо фінансування
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20572069 |
Поштова адреса | 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Ім'я |
Снігура Наталія Віталіївна |
Телефон | +380735795755 |
Ел. пошта | N.SNIHURA@KBP.AERO |