На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2019-07-11-000022-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 110 069.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 11 липня, 10:14 |
---|
Поточний ремонт мережі опалення ДНЗ в с. Верхній Бистрий. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету - 10069,00 грн., кошти районного бюджету - інша дотація 100000,00 грн.1 послуга Адреса поставки: 90025, Україна, Закарпатська область, В.Бистрий, Вул. Гагаріна,72 Строк: до 31.12.2019 08:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Бюджетні фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності перерахованих коштів на рахунок Замовника від головного/-их розпорядника/-ів та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів (зі змінами). Оплата робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані обсяги робіт згідно з формами № КБ-2в та № КБ-3. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Замовник має право здійснювати попередню оплату за цим Договором згідно чинного законодавства (на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” на строк до трьох місяців за умови наявності рішення головного розпорядника коштів) у розмірі, що не перевищує 30 % вартості робіт згідно п. 3.11 Договору. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формах КБ-2в та КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. По закінченню зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику.
Тип оплати: Аванс
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | Верхньобистрянська сільська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22113070 |
Поштова адреса | 90025, Україна, Закарпатська область, Верхній Бистрий, Гагаріна, 72 |
Ім'я |
Жабляк Надія Василівна ( ) |
Телефон | +380314625821 |
Ел. пошта | zhabliack.nadiya@yandex.ru |