На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 300 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Знайдено порушення
Опис закупівлі: ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Комплект меблів для початкового класу; Комплект меблів для ресурсної кімнати). Вид предмета закупівлі - товари. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 3 вересня, 12:59
Опис
08.14.2019 року управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області розпочала моніторинг закупівлі. 21 серпня 2019 складено «Висновок про результати моніторингу закупівлі», відповідно до якого встановлено порушення які неможливо усунути інакше, як шляхом відміни торгів на підставі п. 2 ч. 1 с. 31 Закону: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Ідентифікаційний номер | UA-2019-07-22-000704-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 липня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 7 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 вересня, 12:59 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 300 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 7 серпня, 12:31 Переглянути |
Мінімальний крок пониження | 13 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Комплект меблів для початкового класу15 комплект Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.08.2019 00:08 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Комплект меблів для ресурсної кімнати1 комплект Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.08.2019 00:08 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2861607861 |
---|---|
Поштова адреса | 72319, Україна, Запорізька область, Мелітополь, вул. Сухова 56 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Фролова Юлія Євгенівна |
Телефон | +380969789347 |
Ел. пошта | 555.julia.frolova.555@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2277113029 |
---|---|
Поштова адреса | 72318, Україна, Запорізька область, Мелітополь, 30 років Перемоги буд. 34 кв. 17 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дзюбіна Людмила Олександрівна |
Телефон | +380619428184 |
Ел. пошта | dzuybina777@gmail.com |
Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник - розпорядник коштів протягом 15 банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 60 (шістдесяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2019р. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником на свій рахунок бюджетних коштів, призначених на фінансування закупівлі. 4.2. Фінансування Договору здійснюється з коштів місцевого бюджету на 2019 рік. 4.3. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі, шляхом банківських переказів в національній валюті України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Кам'янсько-Дніпровської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41755923 |
Поштова адреса | 71304, Україна, Запорізька область, Кам'янка-Дніпровська, вул.Гоголя 7а |
Ім'я |
Олександр Клюєв |
Телефон | +380613822898 |
Ел. пошта | kam-voms@i.ua |