На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 152 650.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Джерело фінансування - кошти підприємства
Ідентифікаційний номер | UA-2019-07-23-000715-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 152 650.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 51 526.50 UAH без ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 25 763.00 UAH |
Період уточнень | до 2 серпня, 12:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 серпня, 12:00 |
Дата останніх змін | 12 серпня, 12:04 |
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС з заміною шунтуючого реактора РОДЦ-110000/750 кВ (РШ-ЗАЕС ф. А, ф. В, ф. С) на ПС 750 кВ "Запорізька" Запорізька обл., Вільнянський район, с. Значкове, Павлівська сільська рада Інв. № 31129 45454000-4 Реконструкція1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 01.09.2020 00:09 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
Джерело фінансування - кошти підприємства. Розрахунки за Обладнання проводяться шляхом: Перерахування попередньої оплати в розмірі ___ % (___________ відсотків) (не більше 50 %) від вартості Обладнання, що становить ______________ грн без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ 20% - ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. Розрахунки за будівельні роботи проводяться шляхом: Перерахування попередньої оплати на виконання будівельних робіт, в розмірі не більше 50 % (п’ятдесят відсотків) від вартості будівельних робіт, що становить ______________ грн без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ 20% - ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. (умова конкретизується на етапі укладання Договору, з урахуванням акцептованої пропозиції Підрядника.) Розрахунки за будівельні роботи проводяться шляхом: Перерахування попередньої оплати на виконання будівельних робіт, в розмірі не більше 50 % (п’ятдесят відсотків) від вартості будівельних робіт, що становить ______________ грн без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ 20% - ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. (умова конкретизується на етапі укладання Договору, з урахуванням акцептованої пропозиції Підрядника.) Якщо сума всіх авансових платежів перевищує 1 000 000,00 грн. (один мільйон грн. 00 коп.) з ПДВ, то Аванси сплачуються Замовником за умови надання Підрядником забезпечення повернення авансового платежу (у формі Банківської гарантії), при цьому сума Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу повинна дорівнювати сумі Авансів. Аванси сплачуються Замовником протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунків-фактур на Аванси, а якщо Аванси перевищують суму 1 000 000,00 грн., то також за умови надання Підрядником (не пізніше дати передачі зазначеного цьому підпункті Рахунків-фактур) оригіналу безвідкличної і безумовної Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу (на паперовому носії та за формою згідно з Додатком __ до Договору).
Тип оплати: Аванс
Період: 25 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
Розрахунки за Обладнання проводяться шляхом: Подальшої оплати за Обладнання (після поставки Підрядником Обладнання на суму не менше сплаченого авансу) протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Обладнання, з врахуванням суми отриманого авансу за Обладнання. (п.п. 3.2.1.,3.2.1.1. - 3.2.1.2. умова конкретизується на етапі укладання Договору, з урахуванням акцептованої пропозиції Підрядника. Однак ця умова не включається до тексту договору, якщо за результатами проведення закупівлі буде встановлено, що відсутня потреба в постачанні Обладнання Підрядником) Розрахунки за будівельні роботи проводяться шляхом: Проміжних платежів за виконані будівельні роботи, після повного погашення Підрядником авансового платежу (на роботи), протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в (далі - Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3), з врахуванням суми отриманого авансу на виконання будівельних робіт. Розрахунки за проектні роботи проводяться шляхом: Остаточного розрахунку за виконані проектні роботи, з врахуванням суми отриманого авансу (на проектні роботи), протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту, про належно виконані проектні роботи (за формою згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013) та) наданням Замовнику позитивного експертного висновку експертної організації (Експертний звіт). (умова конкретизується на етапі укладання Договору, з урахуванням акцептованої пропозиції Підрядника. Однак ця умова не включається до тексту договору, якщо за результатами проведення закупівлі буде встановлено, що відсутня потреба в коригуванні проектної документації Замовника)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00100227 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Ім'я |
Мєлкумова Ольга Павлівна |
Телефон | 0442383802 |
Ел. пошта | MIELKUMOVA.OP@UA.ENERGY |