На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37493847 |
---|---|
Поштова адреса | 89600, Україна, Закарпатська область, місто Мукачево, ВУЛИЦЯ БЕРЕГІВСЬКА-ОБ'ЇЗДНА, будинок 7, корпус А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Іван Томищ |
Телефон | +380509619039 |
Ел. пошта | tr-bs@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35611525 |
---|---|
Поштова адреса | 90202, Україна, Закарпатська область, місто Берегове, ВУЛИЦЯ ДОСТОЄВСЬКОГО, будинок 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ганна Ковальчук |
Телефон | +380950040141 |
Ел. пошта | bvertikal@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-07-23-001017-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 735 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 27 350.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 15 серпня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 25 серпня, 10:00 |
Дата останніх змін | 30 вересня, 00:01 |
Аукціон |
27 серпня, 11:51 Переглянути |
Початок аукціону: | 27 серпня, 11:30 |
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реставрація будівель літери «А» і «В» Нижнього двору пам’ятки архітектури та містобудування національного значення «Замок Паланок» (охоронний №168) на Замковій горі в м. Мукачево, Закарпатської області» (за кодом ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету та кошти гранту ЄС в рамках Проекту «СМАРТ Музей: сучасні форми представлення культурної спадщини», № HUSKROUA/1702/3.1/0026, Програма транскордонного співробітництва Європейського інструменту сусідства «Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020»)1 робота Адреса поставки: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Замкова гора, б\№ Строк: до 31.12.2020 13:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Замовник може здійснювати попередню оплату Робіт (згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. №117) на строк не більше трьох місяців у розмірі не більше 30% вартості обсягу робіт запланованих на відповідний рік. Замовник здійснює попередню оплату протягом 10 банківських днів на підставі рахунку, який Підрядник надає Замовнику. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, послуг та виконання робіт. Попередня оплата перераховується на рахунок відкритий в органах ДКСУ у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів на цілі визначені даним Договором.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Підставою для оплати за виконані роботи є підписані Сторонами Акти форми КБ-2в, КБ-3 та Акти здавання-приймання результатів виконаних робіт відповідного етапу. Оплата за виконані роботи здійснюється в безготівковому порядку, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 10 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акти форми КБ-2в, КБ-3 та Акти здавання-приймання результатів виконаних робіт відповідного етапу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | КУ Мукачівський історичний музей |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04813036 |
Поштова адреса | 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, вул.Замкова гора, б/№ |
Ім'я |
Гелетей Тетяна Василівна ( ) |
Телефон | +380313132279 |
Ел. пошта | zamokpalanok@ukr.net |