На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
32 078.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2019-07-25-000735-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 32 078.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 25 липня, 11:34 |
---|
Роботи з розробки проектної документації на "Технічне переоснащення системи опалення будівлі пральні ДП "ХМТП"1 одиниця Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71320000-7, Послуги з інженерного проектування |
До початку виконання робіт, але не раніше підписання даного Договору, Замовник сплачує Підряднику попередню оплату в розмірі 50% від загальної вартості робіт, на підставі рахунку (рахунку-фактури) виставленого Підрядником. Джерело фінанасування закупівлі: власні кошти
Тип оплати: Аванс
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
Остаточний розрахунок в розмірі 50% від загальної вартості робіт здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів після отримання позитивного експертного висновку Держекспертизи від Підрядника та підписання Сторонами по Договору Акту виконаних робіт. Джерело фінанасування закупівлі: власні кошти.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | ДП "Херсонський морський торговельний порт" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01125695 |
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон,, пр-кт. Ушакова, 4 |
Ім'я |
Євген В’ячеславович Сумбаєв |
Телефон | +380552328779 |
Ел. пошта | evhenyi.v.sumbaev@seaport.kherson.ua |