На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 292 618.40 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: До Робіт за Договором належить проведення інженерно-геологічних вишукувань, топографо-геодезичних вишукувань, обстеження технічного стану будівель і споруд, розробка Виконавцем проектної документації стадії «Проект» та отримання позитивного висновку (звіту) відповідного експертного органу згідно чинного законодавства України. Проектна документація на будівництво об’єктів розробляється з урахуванням вимог містобудівної документації, вихідних даних на проектування, завдання на проектування та дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, нормативно-правових актів з охорони праці, державних стандартів і правил, у тому числі вимог доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (вимоги щодо створення доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення зазначаються в проектній документації окремим розділом) та з урахуванням вимог ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення». Якість виконаних Робіт має відповідати вимогам Державних будівельних норм та стандартів на розробку і оформлення проектної документації, умовам цього Договору та вимогам відповідних законів і інших нормативних документів, що стосуються Робіт, які виконуються за цим Договором, в тому числі ДБН А.2.2 -3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; ДСТУ Б.2.4-4:2009 СПДБ «Основні вимоги до проектної та робочої документації»; ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»; ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Джерело фінансування закупівлі - власні кошти. Вид предмета закупівлі - роботи. Умови оплати: 10% ціни Робіт (аванс), що становить 429 261,84 грн. (чотириста двадцять дев’ять тисяч двісті шістдесят одна гривня 84 копійки), включаючи ПДВ 20% - 71 543,64 грн. (сімдесят одна тисяча п’ятсот сорок три гривні 64 копійки), Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами Договору та надання Замовником листа про початок виконання робіт, за умови виконання вимог щодо фінансування та надання Виконавцем банківської гарантії повернення авансового платежу. 20% ціни Робіт (аванс), що становить 858 523,68 (вісімсот п’ятдесят вісім тисяч п’ятсот двадцять три гривні 68 копійок), включаючи ПДВ 20% - 143 087,28 грн. (сто сорок три тисячі вісімдесят сім гривень 28 копійок), Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після затвердження Завдання на проектування, за умови виконання вимог фінансування та надання Виконавцем банківської гарантії повернення авансового платежу. Замовник перераховує решту ціни робіт, а саме 3 004 832,88 грн. (три мільйони чотири тисячі вісімсот тридцять дві гривні 88 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 500 805,48 грн. (п’ятсот тисяч вісімсот п’ять гривень 48 копійок) протягом 30 календарних днів на поточний рахунок Виконавця після виконання наступних вимог, а саме: - оформлення Реєстру погодження проектної документації структурними підрозділами Замовника; - отримання позитивного висновку (звіту) відповідної експертної установи згідно чинного законодавства України; - підписання Сторонами накладної про приймання-передачу проектної документації в 4 примірниках та 1 (однієї) сканованої версії формату PDF (Portable Document Format), відкоригованої відповідно до зауважень експертної установи та структурних підрозділів Замовника, а також електронної версії проектної документації в форматі програмного комплексу, в якому вона розроблена (включаючи (за наявності) звіти про інженерні вишукування та обстеження); - підписання Сторонами Акта з здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт; - виконання вимог щодо фінансування.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42052077 |
---|---|
Поштова адреса | 02132, Україна, Київська обл., Київ, вул. Зарічна, буд. 1-Г, кв. 66 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | директор Крижалко Юрій Богданович |
Телефон | +380504407102 |
Ел. пошта | voltinziniring@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-07-26-000404-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 292 618.40 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 26 липня, 14:42 |
---|
«Будівництво адміністративної будівлі (офісний центр) на території ДП МА «Бориспіль»» (проектні роботи) (джерело фінансування закупівлі - власні кошти)1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71220000-6, Послуги з архітектурного проектування |
10% ціни Робіт (аванс), що становить 429 261,84 грн. (чотириста двадцять дев’ять тисяч двісті шістдесят одна гривня 84 копійки), включаючи ПДВ 20% - 71 543,64 грн. (сімдесят одна тисяча п’ятсот сорок три гривні 64 копійки), Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами Договору та надання Замовником листа про початок виконання робіт, за умови виконання вимог щодо фінансування та надання Виконавцем банківської гарантії повернення авансового платежу.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 10.00%
20% ціни Робіт (аванс), що становить 858 523,68 (вісімсот п’ятдесят вісім тисяч п’ятсот двадцять три гривні 68 копійок), включаючи ПДВ 20% - 143 087,28 грн. (сто сорок три тисячі вісімдесят сім гривень 28 копійок), Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після затвердження Завдання на проектування, за умови виконання вимог фінансування та надання Виконавцем банківської гарантії повернення авансового платежу.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 20.00%
Замовник перераховує решту ціни робіт, а саме 3 004 832,88 грн. (три мільйони чотири тисячі вісімсот тридцять дві гривні 88 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 500 805,48 грн. (п’ятсот тисяч вісімсот п’ять гривень 48 копійок) протягом 30 календарних днів на поточний рахунок Виконавця після виконання наступних вимог, а саме: - оформлення Реєстру погодження проектної документації структурними підрозділами Замовника; - отримання позитивного висновку (звіту) відповідної експертної установи згідно чинного законодавства України; - підписання Сторонами накладної про приймання-передачу проектної документації в 4 примірниках та 1 (однієї) сканованої версії формату PDF (Portable Document Format), відкоригованої відповідно до зауважень експертної установи та структурних підрозділів Замовника, а також електронної версії проектної документації в форматі програмного комплексу, в якому вона розроблена (включаючи (за наявності) звіти про інженерні вишукування та обстеження); - підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт; - виконання вимог щодо фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20572069 |
Поштова адреса | 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Ім'я |
Снігура Наталія Віталіївна |
Телефон | +380735795755 |
Ел. пошта | N.SNIHURA@KBP.AERO |