На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
192 568.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2019-07-26-002791-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 192 568.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 26 липня, 17:47 |
---|
Капітальний ремонт частини даху Української загальноосвітньої школи I-III ступенів № 12 Селидівської міської ради Донецької області1 робота Адреса поставки: 85485, Україна, Донецька область, місто Українськ, вул. Ватутіна, 7 (Українська загальноосвітня школа I-III ступенів № 12) Строк: до 30.09.2019 00:09 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45260000-7, Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи |
1. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання договору підряду перераховує Виконавцю попередню оплату у розмірі 30% (57 770 грн. 40 коп. з ПДВ 20% 9 628 грн. 40 коп.) на строк згідно з пунктом 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Виконавець зобов'язаний використати отримані кошти до 01.09.2019року. Після спливу зазначеного строку невикористана сума попередньої оплати повертається Замовнику. 2. Джерелом фінансування проведення робіт є кошти місцевого бюджету.
Тип оплати: Аванс
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
1. Замовник зобов'язаний провести розрахунки за виконанні роботи протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання чергового акту приймання виконаних робіт, якщо інше не зазначено в графіку фінансування будівельних робіт. 2. Джерелом фінансування проведення робіт є кошти місцевого бюджету.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Відділ освіти Селидівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02142916 |
Поштова адреса | 85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, вул. Нагорна, буд. 36 |
Ім'я |
Відділ освіти Селидівської міської ради |
Телефон | +380623772089 |
Ел. пошта | 02142916_3113103624@mail.gov.ua |