На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 327 026.38 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37778452 |
---|---|
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Заводська, 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Любченко Д.О. |
Телефон | +0612124570 |
Ел. пошта |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-07-31-000203-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 327 026.38 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю |
---|---|
Обгрунтування: | В результаті відкритих торгів 12.10.2018 року на закупівлю будівельних робіт по заходу «Доведення до нормованого значення межі вогнестійкості несучих металевих будівельних конструкцій ЕЕТП на енергоблоці №2 Рівненської АЕС» (№ ЦБД UA-2018-09-25-000697-a) було визнано переможцем товариство з обмеженою відповідальністю «Інженерно-проектно-виробнича компанія «Спецзахист» м. Запоріжжя. Під час виконання робіт по заходу, у результаті демонтажу підвісних стель, було виявлено додаткові площі несучих металевих конструкцій, по яких необхідне нанесення покриття з вогнезахисного матеріалу, і які не були передбачені в проектній документації. На вищезазначені об’єми було складено акт на додаткові роботи та надано проектній організації ТОВ «Укратоменергопроект» для внесення змін в проектно-кошторисну документацію. З метою забезпечення сумісності та технологічної послідовності виконання робіт по по нанесенню покриття з вогнезахисного матеріалу на несучі металеві будівельні конструкції ЕЕТП та керуючись пунктом 6 частини другої статті 35 Закону України „Про публічні закупівлі” виникла потреба здійснити закупівлю додаткових робіт по заходу «Доведення до нормованого значення межі вогнестійкості несучих металевих будівельних конструкцій ЕЕТП на енергоблоці №2 Рівненської АЕС» у того самого постачальника товариство з обмеженою відповідальністю «Інженерно-проектно-виробнича компанія «Спецзахист» м. Запоріжжя. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: договір №24/10/2018 від 24.10.2018 року на будівельні роботи по заходу «Доведення до нормованого значення межі вогнестійкості несучих металевих будівельних конструкцій ЕЕТП на енергоблоці №2 Рівненської АЕС». |
Дата останніх змін | 19 серпня, 16:38 |
---|
виконання додаткових будівельних робіт по заходу «Доведення до нормованого значення межі вогнестійкості несучих металевих будівельних конструкцій ЕЕТП на енергоблоці №2 Рівненської АЕС»1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Оплата за виконані будівельні роботи здійснюються Замовником на підставі двосторонньо підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3), шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Підрядника протягом 45 календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, за умови реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН. При застосуванні Підрядником касового метода нарахування ПДВ, у випадку відсутності реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п.201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Підрядник на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. У разі неповернення грошових коштів в розмірі суми ПДВ, Підрядник зобов’язаний сплатити штраф за невиконання такого обов’язку в розмірі суми неповерненого ПДВ. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05425046 |
Поштова адреса | 34400, Україна, Рівненська обл., Вараш, Промзона |
Ім'я |
Огребчук Галина Іванівна |
Телефон | 0363664620 |
Ел. пошта | SheYN@rnpp.atom.gov.ua |