На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 735 981.67 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38295616 |
---|---|
Поштова адреса | 65026, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Приморська, буд. 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрей Бобров |
Телефон | +380487063634 |
Ел. пошта | info@oblteplo.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-08-06-000527-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 735 981.67 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 13 679.91 UAH без ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 13 679.00 UAH |
Період уточнень | до 16 серпня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 21 серпня, 10:00 |
Дата останніх змін | 9 вересня, 16:46 |
Технічне переоснащення систем опалення електричними приладами з використанням енергозберігаючих технологій ОФ ДП «АМПУ» за адресою: м. Одеса, вул. Гефта, 21 робота Адреса поставки: 65003, Україна, Одеська обл., Одеса, Гефта,2 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Замовник здійснює попередню оплату у розмірі не більше 30 відсотків від ціни цього Договору протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати набрання чинності цього Договору на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Попередня оплата здійснюється після затвердження фінансового плану Замовника на поточний період (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 р. № 899), після погодження та затвердження в установленому порядку титулу будови об’єкту Замовника (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.1997 р. №995) та за наявності витрат на фінансування Робіт, що є предметом цього Договору, у затвердженому фінансовому плані Замовника. Виконавець протягом строку дії договору, з дня надходження коштів (авансу) підтверджує їх використання згідно з «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (за формою КБ-3). Погашення (зарахування) авансу здійснюються при проміжних оплатах за виконані роботи, пропорційно вартості виконаних робіт згідно з «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» за призначенням (за формою КБ-3).
Тип оплати: Аванс
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (за формою КБ-3) на виконані Виконавцем роботи, яка здійснюється на підставі отриманого Замовником відповідного рахунку Виконавця банківським переводом на розрахунковий рахунок Виконавця у термін до 15 банківських днів від дати отримання рахунку у розмірі вартості виконаних робіт в межах строку дії Договору. Приймання та оплата виконаних робіт здійснюється після затвердження фінансового плану Замовника на поточний період (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 р. № 899), після погодження та затвердження в установленому порядку титулу будови об’єкту Замовника (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.1997 р. №995) та за наявності витрат на фінансування Робіт, що є предметом цього Договору, у затвердженому фінансовому плані Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728457 |
Поштова адреса | 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1 |
Ім'я |
Кіжаєва Анастасія Анатоліївна |
Телефон | +380487294015 |
Ел. пошта | tender@ods.uspa.gov.ua |