На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
69 980.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 6 серпня, 14:06
Опис
Торги заміна віконних блоків в адмінбудинку за адресою місто Житомир, вул.Грушевського, 100 в Прозоро опубліковано
Ідентифікаційний номер | UA-2019-08-06-001453-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 69 980.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 6 серпня, 14:06 |
---|
Заміна віконних блоків в адмінбудинку за адресою місто Житомир, вул.Грушевського, 100 (кошти підприємства)1 робота Адреса поставки: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Грушевського, 100 Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
"Замовник" здійснює аванс в розмірі 50%,що складає 34990,00грн.та повний розрахунок згідно актів виконаних робіт, не пізніше 10-ти робочих днів після підписання актів прийому - передачі виконаних робіт форми КБ-2, КБ-3.
Тип оплати: Аванс
Період: 149 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04011928 |
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан ім.С.П.Корольова, 12 |
Ім'я |
Віктор Мельник |
Телефон | +380412418139 |
Ел. пошта | kpeab@ukr.net |