На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 2 грудня, 14:36
Опис
абзац 4 частина 2 стаття 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Ідентифікаційний номер | UA-2019-08-09-001573-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 065 152 186.60 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 10 325 761.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 1 000 000.00 UAH |
Період уточнень | до 22 листопада, 15:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 грудня, 15:00 |
Дата останніх змін | 2 грудня, 14:36 |
Початок аукціону: | 8 січня, 11:19 |
«Реконструкція корпусу з добудовою «Національного науково-практичного центру нейротравми і нейрореабілітації» у складі Державної установи «Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П. Ромоданова Національної академії медичних наук України» на вул. Платона Майбороди (колишня вул. Мануїльського), 32 у Шевченківському районі м. Києва» (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету)«Reconstruction of the building with the completion of the «National Scientific and Practical Center of Neurotrauma and Neurorehabilitation» within the State Institution «Institute of Neurosurgery named after M. Acad. A.P. Romodanov National Academy of Medical Sciences of Ukraine» on the street Platon Mayboroda (former Manuilskogo St.), 32 in the Shevchenkivskyi district of Kyiv» (Source of procurement financing: State budget funds)1 робота Адреса поставки: 04050, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Платона Майбороди,32 Строк: до 20.12.2022 03:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45210000-2, Будівництво будівель |
“Замовник” протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після отримання Дозволу на виконання будівельних робіт та за наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, перераховує на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я “Підрядника” в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, попередню оплату/аванс у розмірі - 30% річного обсягу фінансування. “Підрядник” зобов'язується використати одержану попередню оплату/аванс відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 (зі змінами), в тому числі пункту 21 та п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). По закінченні терміну невикористані кошти повертаються “Замовнику”
Тип оплати: Аванс
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Подальшу оплату “Замовник” здійснює проміжними платежами за виконані роботи на підставі Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, протягом 10-ти днів з дати їх підписання за умови надходження коштів на розрахунковий рахунок “Замовника”. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата за виконанні роботи здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання “Замовником” бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДУ ІНХ НАМНУ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02011930 |
Поштова адреса | 04050, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Платона Майбороди,32 |
Ім'я |
Богатова Наталя Сергіївна |
Телефон | +380444841875 |
Ел. пошта | bogatova_n79@mail.ru |