На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
27 593 463.66 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 25155206 |
---|---|
Поштова адреса | 36020, Україна, Полтавська область, Полтава, вул.Котляревського, 1/27 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Яровенко Олександр Сергійович |
Телефон | +380955563636 |
Ел. пошта | Info@remtexnal.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41006023 |
---|---|
Поштова адреса | 61035, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ КАШТАНОВА, будинок 29 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Біляєв |
Телефон | +380662631999 |
Ел. пошта | rembudgarant@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35163747 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпропетровськ, ВУЛИЦЯ ПАНІКАХИ, будинок 2, корпус 13, приміщення 601 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙАВТОСЕРВІС" |
Телефон | +380503201844 |
Ел. пошта | 21kurochkin@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-08-14-001160-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 27 593 463.66 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 276 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 137 967.00 UAH |
Період уточнень | до 24 серпня, 16:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 3 вересня, 16:00 |
Дата останніх змін | 2 жовтня, 21:54 |
Аукціон |
4 вересня, 15:52 Переглянути |
«Капітальний ремонт будівель та споруд. Дарницьке ТРЕД по вул. Павла Усенка, 6» (Капітальний ремонт системи опалення) відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015) (джерело фінансування – кошти місцевого бюджету та власні кошти підприємства)1 робота Адреса поставки: 02105, Україна, Київ, м. Київ, вул. Павла Усенка, 6, Дарницьке ТРЕД Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
1. Порядок розрахунків за рахунок коштів міського бюджету м. Києва здійснюється за таким порядком: - Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідно призначення на свій реєстраційний рахунок. 2. Порядок розрахунків за власні кошти підприємства здійснюється за таким порядком: - Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання заявки від Підрядника у разі наявності коштів. 3. Замовник не перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни у разі відсутності в останнього небюджетних рахунків, відкритих в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
1. Порядок розрахунків за рахунок коштів міського бюджету м. Києва здійснюється за таким порядком: - Замовник здійснює оплату прийнятих Робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві протягом 7 (семи) робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані Роботи. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок. - Розрахунки за виконані роботи здійснюються після надходження бюджетних коштів від Головного розпорядника бюджетних коштів в межах відповідних бюджетних призначень. Замовник не несе відповідальності за виконання своїх зобов’язань щодо оплати у разі відсутності фінансування з бюджету або відмови Головного розпорядника бюджетних коштів щодо здійснення попередньої оплати (авансу) 2. Порядок розрахунків за власні кошти підприємства здійснюється за таким порядком: - Оплата за виконані Роботи здійснюється Замовником протягом 90 (дев’яносто) робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані Роботи.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31725604 |
Поштова адреса | 04070, Україна, Київ, м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Ім'я |
Тетяна Тисмінецька |
Телефон | +380442546567 |
Ел. пошта | tender3@kpt.kiev.ua |