На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 608 384.20 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34907513 |
---|---|
Поштова адреса | 31100, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, провулок Подільський, буд. 2, м. Староконстантинів Хмельницька область |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Станкус Юрій Чесюсович |
Телефон | +380673343437 |
Ел. пошта | rost-centr@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39266591 |
---|---|
Поштова адреса | 31340, Україна, Хмельницька, Лісові Гринівці, Правди 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Євчук Віктор Михайлович |
Телефон | +380676781152 |
Ел. пошта | podillyabudmaks@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-08-15-001222-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 608 384.20 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 608.38 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 10 000.00 UAH |
Період уточнень | до 21 серпня, 18:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 31 серпня, 18:00 |
Дата останніх змін | 27 вересня, 14:41 |
Аукціон |
2 вересня, 15:42 Переглянути |
Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робітОбсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт підтверджується учасником інформацією, яку він подавав до органів статистики (довідка з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики) або звітністю за формою № 1-кб (місячна), з наданням підтверджуючої інформації про отримання вказаної звітності уповноваженим органом. До уваги береться лише обсяг виконаних учасником будівельно-монтажних робіт за 2017-2018 роки. |
Понад 15 млн. гривень — 30% Понад 10 млн. грн. до 15 млн грн. включно — 20% Понад 5 млн. грн. до 10 млн грн. включно — 10% Понад 2,5 млн. грн. до 5 млн грн. включно — 5% Понад 1 млн. грн. до 2,5 млн грн. включно — 2% До 1 млн. грн. включно — 0% |
---|
Реконструкція виробничого будинку під Старокостянтинівську амбулаторію загальної практики сімейної медицини № 6 по вул. 1 Травня, 30 в м. Старокостянтинів Хмельницької області (коригування)1 робота Адреса поставки: 31100, Україна, Хмельницька область, м. Старокостянтинів, вул. 1 Травня, 30 Строк: до 31.12.2020 16:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2019 році, на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до п.2.1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» № 117 від 23 квітня 2014 року, попередня оплата здійснюється шляхом спрямування Замовником бюджетних коштів Підряднику(крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим договором про закупівлю робіт.
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Старокостянтинівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04060766 |
Поштова адреса | 31100, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, вул.Острозького, 41 |
Ім'я |
Петлюк Віталій Олександрович ( ) |
Телефон | +380385430560 |
Ел. пошта | starkonekonom@ukr.net |