На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
96 609.60 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Замурування вікон доставки у ВПЗ замовника в м. Києві. Якість робіт, що є предметом цього Договору та матеріали, що використовуються при їх виконанні, повинні відповідати вимогам проекту виконання робіт і діючим нормативним документам, стандартам, технічним та іншим умовам прийнятих для даного виду робіт. Виконавець забов’язується надати копії документів, що підтверджують якість матеріалів, що використовуються при виконанні робіт (висновки державної санітарно-епідемілогічної експертизи, сертифікат якості/відповідності (якщо матеріали підлягають сертифікації), тощо).
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2019-08-21-003324-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 96 609.60 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 21 серпня, 17:44 |
---|
Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ-81, вул. Здолбунівська, 1, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ-90, вул. Празська, 31, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ-91, Шосе Харківське, 164, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ-92, вул. Алма-Атинська, 66, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ),Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 96, вул. Юрія Пасхаліна, 6/5, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ),Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 100, вул. Будівельників, 32/2, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 116, вул. Василевської Ванди, 18, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ-156, вул. Шолом-Алейхема, 18, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 186, вул. Авіаконструктора Антонова, 7, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ)9 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45220000-5, Інженерні та будівельні роботи |
Джерело фінансування : кошти товариства. Умови оплати відповідно п.2 договору а саме: Платежі за Договором здійснюються Замовником шляхом переказу коштів у гривнях в безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця. Попередня оплата в розмірі 50 % від Договірної ціни (з урахуванням ПДВ 20%) сплачується Замовником не пізніше 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Договору. Остаточні розрахунки здійснюються протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів виконання робіт, що складаються на підставі наданих Замовнику форм КБ-2В та КБ-3 після надання Виконавцем повного об’єму робіт відповідно до Додатку №1 до Договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Джерело фінансування : кошти товариства. Умови оплати відповідно п.2 договору а саме: Платежі за Договором здійснюються Замовником шляхом переказу коштів у гривнях в безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця. Попередня оплата в розмірі 50 % від Договірної ціни (з урахуванням ПДВ 20%) сплачується Замовником не пізніше 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Договору. Остаточні розрахунки здійснюються протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів виконання робіт, що складаються на підставі наданих Замовнику форм КБ-2В та КБ-3 після надання Виконавцем повного об’єму робіт відповідно до Додатку №1 до Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01189979 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Ольга Захарченко |
Телефон | +380442300885 |
Ел. пошта | tenderkyiv@ukrposhta.com |