На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура (cкорочена)
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Джерело фінасування : Інша субвенція з місцевого бюджету відповідно до розпорядження ОДА від 16.08.2019 № 792-р на ремонт закладів освіти, які постраждали внаслідок негоди 13.08.2019 р.
Контакти
Документи
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 23 серпня, 13:06
Опис
Неможливість усунення порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір
Ідентифікаційний номер | UA-2019-08-22-000215-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 684 981.00 UAH без ПДВ |
Умови застосування: | Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу |
---|---|
Обгрунтування: | Нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру, а саме пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій |
Дата останніх змін | 23 серпня, 13:06 |
---|
Капітальний ремонт покрівлі (аврійно-відновлювадьні роботи усунення наслідків надзвичайної події природнього характеру місцевого рівня 13.08.2019 р) Сторожинецької ЗОШ № 1 І-ІІІ ступенів в м.Сторожинець1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.09.2019 00:09 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45260000-7, Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи |
Капітальний ремонт покрівлі Джерело коштів: Інша субвенція з місцевого бюджету відповідно до розпорядження ОДА від 16.08.19 № 792-р на ремонт закладів освіти, які постраждали внаслідок негоди 13.08.2019 р
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04062179 |
Поштова адреса | 59000, Україна, Чернівецька обл., Сторожинець, Чернівецька обл., Сторожинецький район, місто Сторожинець, ВУЛ.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 6 |
Ім'я |
Хорюк Руслана Валеріївна |
Телефон | +380990233609 |
Ел. пошта | stor-misk-r@ukr.net |