На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 255 620.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Відмінена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35327477 |
---|---|
Поштова адреса | 79067, Україна, Львівська область, Львів, Тракт Глинянський, 152 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Колюбінський Андрій Ігорович |
Телефон | +380974552772 |
Ел. пошта | lviv_school2@ukr.net |
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 12 вересня, 17:01
Опис
Відповідно до ст 31 п 1 Закону україни Про публічні закупівлі торги відмінено у звязку з неможливостю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Ідентифікаційний номер | UA-2019-08-27-002345-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 255 620.00 UAH з ПДВ |
Планування закупівлі | UA-P-2019-08-27-002371-a |
Перейти до плану закупівлі |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | 27.06.2019 року Замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті тори та оголошено закупівлю UA-2019-06-27-000813-a. Проте станом на 19.07.2019 р. було подано менше двох пропозицій (подана одна пропозиція ПП ЗахідБуд-Плюс»), як наслідок торги були відмінені. Тому 24.07.2019 р. Замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2019-07-24-001595-b. Проте знову ж таки станом на 09.08.2019 р. було подано менше двох пропозицій (подана одна пропозиція ПП ЗахідБуд-Плюс»), як наслідок торги знову були відмінені. Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт харчоблоку у Ліцеї №2 ЛМР на вул. В.Великого,55а у м. Львові.» (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6)» через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.4 ч. 2 ст. 35 «Про публічні закупівлі» |
Дата останніх змін | 12 вересня, 17:01 |
---|
«Капітальний ремонт харчоблоку у Ліцеї №2 ЛМР на вул. В.Великого,55а у м. Львові.» (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6)»1 лот Адреса поставки: 79053, Україна, Львівська область, Львів, В.Великого, 55а Строк: до 15.08.2020 00:08 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Замовник має право перерахувати Виконавцю попередню оплату на підставі пред’явленого Виконавцем рахунку, у розмірі до 30% від відповідного бюджетного призначення на 2019 рік, передбачених умовами договору.Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та звітувати за нього в термін до трьох місяців.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Після одержання повідомлення Виконавця про готовність до передачі закінчених робіт Замовник зобов’язаний негайно розпочати їх приймання. Передача виконаних робіт Виконавцем і приймання їх Замовником оформлюються актом приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в Виконавець може надати Замовнику до оплати проміжний акт приймання виконаних будівельних робіт, в якому відображено виконання окремого етапу будівництва. У випадку виявлення під час перевірки акту приймання виконаних будівельних робіт недоліків, акт не підписується, а повертається Виконавцю з вказанням недоліків, які необхідно усунути, та термінів їх усунення, оплата за таких умов затримується до моменту повного усунення недоліків. Якщо усунення недоліків є неможливим або потребує великих затрат, за рішенням Замовника сторони визначають завдану шкоду і на її величину зменшується розмір остаточного розрахунку з Виконавцем. Подання неналежним чином оформлених актів приймання виконаних підрядних робіт прирівнюється до їх неподання. При підписанні акту приймання виконаних будівельних робіт Виконавцем в обов’язковому порядку надається Замовнику документи, які підтверджують вартість матеріалів, використаних в процесі виконання робіт. Фінансування виконаних робіт здійснюється відповідно до оформленого акта за формою № КБ-2в та довідки за формою № Кб-3 після підписання акта при наявності фінансування. Фінансування виконаних робіт здійснюється в межах фактичних надходжень відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України (розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання за спеціальним фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету). Бюджетні зобов’язання за договором виникають після надходження коштів на рахунок Замовника. Замовник звільняється від відповідальності за несвоєчасну оплату робіт у разі відсутності (нестачі) бюджетного фінансування на вказані цілі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Львівська спеціалізована середня загальноосвітня школа №2 І-ІІІ ст. з поглибленим вивченням англійської мови |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20834090 |
Поштова адреса | 79053, Україна, Львівська область, Львів, вул. Вол. Великого 55а |
Ім'я |
Паскур Леся Ярославівна |
Телефон | 0322633100 |
Ел. пошта | lviv_school2@ukr.net |