На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 660 882.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Місце виконання робіт - підземний пішохідний перехід на вул. Андрія Головка у Солом’янському районі міста Києва. Обсяг виконання робіт – згідно Додатку №3 до тендерної документації Детально вимоги до предмету закупівлі визначені у Додатку №3 до тендерної документації Особи, уповноважені здійснювати звязок з учасниками: з питань проведення процедури закупівлі – заступник начальника юридичного відділу Репецька Катерина Євгенівна, вул. Дегтярівська, 31, корпуc 2, кабінет №209, м. Київ, 03057, телефон: (044)489-31-49, Е-mаіl:kyivblago.tender@gmail.com технічна частина – Лісовський Борис Ігорович, інженер-будівельник відділу технічного утримання підземних пішохідних переходів Управління по утриманню підземних пішохідних, вул. Дегтярівська, 31, корп.2, кабінет №208, м. Київ, 03057, телефон: (044)489-35-75, Е-mаіl:kyivblago.tender@gmail.com
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42077971 |
---|---|
Поштова адреса | 04119, Україна, м. Київ, Київ, Зоологічна 4а , офіс 139 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Пількевич Олександр Леонідович |
Телефон | +380687510575 |
Ел. пошта | 0673069134@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41903601 |
---|---|
Поштова адреса | 03035, Україна, м. Київ, КИЇВ, МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО, 32, ОФІС 110 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | САНЕЦЬ АНЛРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
Телефон | +380665002706 |
Ел. пошта | sanetsandrey@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-08-29-001718-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 660 882.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 660.88 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 13 000.00 UAH |
Планування закупівлі | UA-P-2019-08-09-000652-c |
Перейти до плану закупівлі |
Період уточнень | до 4 вересня, 18:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 14 вересня, 18:00 |
Дата останніх змін | 2 жовтня, 14:14 |
Аукціон |
16 вересня, 12:09 Переглянути |
«Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Андрія Головка», ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, код CPV – 45453000-7 за ДК 021:2015 (Капітальний ремонт і реставрація). Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 15.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Замовник протягом 90 (дев’яноста) днів після реєстрації даного Договору в держказначействі може перераховувати Підряднику за його заявкою попередню оплату (аванс) у розмірі (не більше 30 (тридцяти) відсотків) _________грн., в т.ч. ПДВ 20% - _____________ грн. на підставі рахунку-фактури (відповідно до п. 1.3, 21 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року №117 (зі змінами) перерахування авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок № _____________, відкритий у _________, МФО _________). Строк придбання матеріалів та виконання робіт на суму перерахованого авансу не повинен перевищувати трьох місяців з дня його отримання
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником виключно за бюджетні кошти з реєстраційного рахунку Замовника, відкритого в Головному управлінні ДКСУ в м. Києві, після отримання цільових бюджетних коштів на свій рахунок та на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в (далі за текстом - Акт приймання виконаних будівельних робіт), Довідок про вартість виконаних робіт по формі №КБ-3 (далі за текстом - Довідка про вартість виконаних робіт). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10-ти (десяти) банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційних рахунок. Остаточний розрахунок за виконані роботи, що є предметом цього Договору, Замовник здійснює протягом 90 (дев’яноста) банківських днів після підписання Замовником без зауважень кінцевого Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідок про вартість виконаних робіт на весь об’єм робіт. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26199708 |
Поштова адреса | 03680, Україна, Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2 |
Ім'я |
Козулін Євген (Kozulin Eugene ) |
Телефон | +380444893149 |
Ел. пошта | kyivblago.tender@gmail.com |