На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
172 387.20 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2019-09-09-000070-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 172 387.20 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 9 вересня, 10:26 |
---|
Поточний середній ремонт комунальної дороги по вулиці Огородня в с.Дубове Ковельськогорайону Волинської області1 послуга Адреса поставки: 45031, Україна, Волинська область, c.Дубове, вул.Огородня Строк: до 31.12.2019 10:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
3.2. Підрядник визначає обсяги та вартість виконаних робіт, шо підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання Замовнику за 3 дні до завершення звітного періоду. Замовник зобов’язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або обгрунтувати причини, відмови їх підписання протягом 3 днів з дня одержання. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 5 днів з дня підписання документів Замовником. 3.3. Подальшу оплату за виконані Підрядником Роботи Замовник виконує щомісячно в строк протягом 5-ти банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних підрядних робіт (форма КБ-2в) (далі - «Акт») та довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма КБ-3) (далі - «Довідка») та виконавчої документації. 3.4. Довідка та Акт за звітний місяць готуються Підрядником та передаються на розгляд та підписання Замовнику не пізніше 3-го числа місяця, наступного за звітним. Замовник повинен розглянути та підписати Довідку та Акт протягом двох робочих днів з моменту надання цих документів Підрядником. 3.5. Замовник виконує остаточну оплату Підряднику за виконані Роботи протягом 10-ти банківських днів з моменту підписання Акту та Довідки та здачі закінченого Об’єкту.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Дубівська сільська рада Ковельського району Волинської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04333939 |
Поштова адреса | 45031, Україна, Волинська область, село Дубове, вул. Ковельська, 72 |
Ім'я |
Тищук Людмила Анатоліївна ( ) |
Телефон | +380335299130 |
Ел. пошта | dubove_s_r@ukr.net |