На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 690 869.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37021707 |
---|---|
Поштова адреса | 60325, Україна, Чернівецька область, Новоселицький район, село Припруття, ВУЛИЦЯ ПРУТСЬКА , будинок 22 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Кухар |
Телефон | +380992050007 |
Ел. пошта | ooo.desal@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39078687 |
---|---|
Поштова адреса | 29017, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Свободи 8б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Куриляк Валерій Вікторович |
Телефон | +380673832385 |
Ел. пошта | bk.terem@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-09-10-001229-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 6 690 869.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 6 690.87 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 20 000.00 UAH |
Період уточнень | до 16 вересня, 18:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 26 вересня, 18:00 |
Дата останніх змін | 21 жовтня, 16:53 |
Аукціон |
27 вересня, 13:45 Переглянути |
Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робітОбсяг виконаних (реалізованих) учасником будівельно – монтажних робіт підтверджується учасником інформацією, яку він подавав до органів статистики (довідка з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики). До уваги береться лише обсяг за 2017-2018 роки. |
Понад 25 млн. гривень — 20% Понад 20 млн. грн. до 25 млн грн. включно — 15% Понад 15 млн. грн. до 20 млн грн. включно — 10% Понад 10 млн. грн. до 15 млн грн. включно — 5% Понад 5 млн. грн. до 10 млн грн. включно — 2% До 5 млн. грн. включно — 0% |
---|---|
Наявність кваліфікованих працівниківНаявність кваліфікованих працівників підтверджується Звітом 1-ДФ за другий квартал 2019 року або Звітом із праці за останній звітний період 2019 року. До уваги береться кількість працівників, що працювали за трудовими угодами (контрактами). |
Понад 25 працівників — 10% Від 17 до 25 працівників включно — 7% Від 10 до 17 працівників включно — 5% Від 5 до 10працівників включно — 3% До 5 працівників — 0% |
Капітальний ремонт спортивного комплексу «Юність» в смт. Віньківці Хмельницької області (коригування)1 робота Адреса поставки: 32500, Україна, Хмельницька область, Віньковецький район, смт Віньківці, стадіон «Юність» Строк: до 31.12.2020 12:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2019 році, на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до п.2.1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» № 117 від 23 квітня 2014 року, попередня оплата здійснюється шляхом спрямування Замовником бюджетних коштів Підряднику (крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим договором про закупівлю робіт.
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Державне підприємство «Хмельницька обласна служба єдиного замовника» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37098303 |
Поштова адреса | 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 36, оф. 113 |
Ім'я |
Пйонтик Олена Володимирівна ( ) |
Телефон | +380382619111 |
Ел. пошта | obl.cluzhbazamov-km@ukr.net |