На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
197 709.60 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2019-09-13-000724-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 197 709.60 UAH з ПДВ |
Планування закупівлі | UA-P-2019-09-13-001874-b |
Перейти до плану закупівлі |
Дата останніх змін | 13 вересня, 11:24 |
---|
Заміна котла в Курахівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 22 Селидівської міської ради Донецької області1 робота Адреса поставки: 85490, Україна, Донецька область, смт. Курахівка, вул. Миру, 17 (Курахівська загальноосвітня школа I-III ступенів № 22) Строк: до 10.10.2019 00:10 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
1. Замовник протягом 7 банківських днів з дати підписання договору підряду перераховує підряднику попередню оплату у розмірі 50% на строк згідно з пунктом 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг, що закуповуються за бюджетні кошти". Підрядник зобовязаний використати отримані кошти до 30.09.2019 р. Після спливу зазначеного строку не використана сума попередньої оплати повертається замовнику.
Тип оплати: Аванс
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
1. Розрахунки за виконані роботи проводяться в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок підрядника. Кінцеві розрахунки здійснюються після здачі-приймання всіх передбачених договором робіт. Проміжні платежі здійснюються на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2 та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3. 2.Прийняття робіт є підставою для проведення розрахунків. Замовник зобовязаний провести розрахунки за виконані роботи протягом 30 банківських днів з моменту підписання чергового акту прийняття виконаних робіт, якщо інше не зазначено в графіку фінансування будівельних робіт. 3. Джерело фінансування закупівлі. – Залишки коштів за освітньою субвенцією.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | Відділ освіти Селидівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02142916 |
Поштова адреса | 85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, вул. Нагорна, буд. 36 |
Ім'я |
Відділ освіти Селидівської міської ради |
Телефон | +380623772089 |
Ел. пошта | 02142916_3113103624@mail.gov.ua |