На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7491.67 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37012294 |
---|---|
Поштова адреса | 34500, Україна, Рівненська обл., Сарни, Кулікова,6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Паньковець Л.В. |
Телефон | +38062400140 |
Ел. пошта | bmk.zaxid@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-09-17-000549-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 7 491.67 UAH без ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | Зазначена закупівля передбачена річним планом закупівель на 2019 рік шляхом проведення переговорної процедури на підставі п.4) ч.2 ст. 35 Закону (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації). |
Дата останніх змін | 1 жовтня, 16:49 |
---|
Ролети (Джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)2 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська обл., Херсон, площа Тутушкіна 7 Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44110000-4, Конструкційні матеріали |
Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728533 |
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4 |
Ім'я |
Баранова Катерина Олександрівна |
Телефон | +380552481328 |
Ел. пошта | smtend.k.baranova@khe.uspa.gov.ua |