На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 680 650.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Джерело фінансування - місцевий бюджет
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2019-09-18-002099-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 8 680 650.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю |
---|---|
Обгрунтування: | 24.05.2018 р. року департаментом житлово-комунального господарства та будівництва облдержадміністрації підписано договір із ТОВ "БК "Буд Регіон" на виконання робіт по об’єкту «Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дороги на проспекті 200 - річчя Кривого Рогу від вул. Спаської до вул. Едуарда Фукса в Саксаганському районі в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області» на суму 148 726 404,00 грн з ПДВ. Фактична оплата за Договором склала: 139 357 108 грн. з ПДВ 28.12.2018 року проведено коригування проектної документації вищезазначеного об’єкта. Згідно експертного звіту ДП «Жилком» № 1507-Е-18/А від 28.12.2018 р. загальна кошторисна вартість об’єкта становить 150 334 959,00 грн. Згідно п.6 ч.2 Ст.35 ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку з необхідностю проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. |
Дата останніх змін | 9 жовтня, 17:01 |
---|
Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дороги на проспекті 200-річчя Кривого Рогу від вул. Спаської до вул. Едуарда Фукса в Саксаганському районі в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області1 робота Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, проспект 200-річчя Кривого Рогу від вул. Спаської до вул. Едуарда Фукса Строк: до 01.11.2019 00:11 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс у розмірі 30 відсотків ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно із Календарним графіком виконання Робіт, протягом трьох місяців, з моменту надходження бюджетних коштів, для придбання Підрядником необхідних для виконання кожного виду робіт матеріалів, конструкцій та виробів у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” (зі змінами, далі – постанова КМУ№ 1764). Джерело фінансування - місцевий бюджет
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт за формою КБ-2в (довідка за формою КБ-3) та наданого ним рахунку, але по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Джерело фінансування - місцевий бюджет
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 65.00%
Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після введення об’єкту в експлуатацію відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 №461 “Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів” (із змінами), по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника – Розпорядника коштів. Джерело фінансування - місцевий бюджет
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38598277 |
Поштова адреса | 49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Ім'я |
Владислав Грива |
Телефон | +380567428217 |
Ел. пошта | tender_jkh@ukr.net |