На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 777 125.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40490301 |
---|---|
Поштова адреса | 35705, Україна, Рівненська область, Здолбунівський район, місто Здолбунів, ВУЛИЦЯ 8 БЕРЕЗНЯ, будинок 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тетяна Мачула |
Телефон | +380682414957 |
Ел. пошта | tzov.kkp@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41453894 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 46018, Тернопільська обл., місто Тернопіль, ВУЛИЦЯ ВИННИЧЕНКА, будинок 7, квартира 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНІ ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ" |
Телефон | +380673541252 |
Ел. пошта | interenginsystem@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-09-23-002407-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 777 125.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 13 885.63 UAH з ПДВ |
Планування закупівлі | UA-P-2019-09-23-005909-b |
Перейти до плану закупівлі |
Період уточнень | до 29 вересня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 9 жовтня, 10:00 |
Дата останніх змін | 30 жовтня, 16:21 |
Аукціон |
10 жовтня, 11:22 Переглянути |
ГБН Г.1-218-182: Поточний середній ремонт - облаштування освітленням із використанням автономного електрозабезпечення наземних пішохідних переходів, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече км 367+130 в с. Мшанець, км 376+897 в с. Сухостав, км 387+509 в с. Оришківці, км 387+687 в с. Оришківці, км 393+555 в м. Чортків, км 394+390 в м. Чортків, км 411+660 в с. Ягільниця, Тернопільська область (Джерело фінансування – спеціальний фонд Державного бюджету України за бюджетною програмою КПКВК 3107020 «Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм»)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. № 117 та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Виконавцю на строк не більше 1 (одного) місяця авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на підставі наданих рахунків - фактур. Виконавець зобов'язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для надання Послуг матеріалів, конструкцій, виробів та протягом 1 (одного) місяця з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг закупівель та надати Замовнику підтверджуючі документи (Акт по формі КБ-2В та Довідку по формі КБ-3) на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов'язується їх прийняти встановленим порядком. При закінченні місячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37264503 |
Поштова адреса | 03118, Україна, Київ, м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А |
Ім'я |
Роман Субчак |
Телефон | +380442570231 |
Ел. пошта | tender.fininpro@gmail.com |