На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 398 971.14 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2019-09-25-002048-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 398 971.14 UAH з ПДВ |
Планування закупівлі | UA-P-2019-09-25-001933-b |
Перейти до плану закупівлі |
Умови застосування: | Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю |
---|---|
Обгрунтування: | У 2019 році тендерним комітетом управління капітального будівництва облдержадміністрації на підставі затвердженої проектної документації по зазначеному об’єкту загальною кошторисною вартістю 10 863 753,66 грн. проведено процедуру закупівлі робіт і визначено генеральну підрядну організацію Приватне підприємство «КАМЕЛОТ-3000». Відповідно до комерційної пропозиції сума договору складала 10 863 753,66 грн. Під час реалізації проекту виникла технологічна необхідність у виконанні певних додаткових робіт, які не були передбачені проектно – кошторисною документацією, але є обов’язковими для виконання з метою завершення будівництва. На підстав зазначеного, управлінням замовлено коригування проектно – кошторисної документації на залишок робіт. Відповідно до позитивного експертного звіту загальна кошторисна вартість об’єкту склала 46 422 312,00 грн., тобто обсяг додаткових витрат та виконання робіт і затвердження будівництва об’єкту складає 5 398 971,14 грн. Зважаючи на те, що на момент затвердження вартості проектно – кошторисної документації генеральною підрядною організацією за чинним договором підряду вже виконано робіт на загальну суму 23 895 787,00 грн., вважаю цілком доцільним провести процедуру перемовин з попередньою підрядною організацією, керуючись п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Дата останніх змін | 16 жовтня, 12:23 |
---|
«Реконструкція Новопразької ЗШ І-ІІІ ст., № 2 по вул. Леніна, 101, сел. Нова Прага Олександрійського району Кіровоградської області» (коригування) (Джерело фінансування - кошти державного фонду регіонального розвитку, кошти обласного бюджету)1 робота Адреса поставки: 28042, Україна, Кіровоградська область, сел. Нова Прага Олександрійського району , вул. Леніна, 101 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріальних ресурсів.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Підставою для здійснення розрахунків з Підрядником є підписані сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3), які складаються Підрядником. З метою забезпечення виконання вимог, передбачених Порядком обслуговування державного бюджету за видатками, зазначені форми подаються. Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Замовник за участю Підрядника чи самостійно перевіряє обґрунтованість поданих йому документів, підписує та передає їх Підряднику впродовж 5 календарних днів, якщо платежі за виконані роботи є проміжними, і впродовж 28 днів, якщо платежі за виконані роботи є кінцевими.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Управління капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04013850 |
Поштова адреса | 25022, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Дворцова, 32/29 |
Ім'я |
Євгеній Богушевич |
Телефон | +380522247928 |
Ел. пошта | ukbkiroda@ukr.net |