На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34765828 |
---|---|
Поштова адреса | 21100, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 82, офіс 555 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Руслан Чайка |
Телефон | +380673015069 |
Ел. пошта | vintrast@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32792404 |
---|---|
Поштова адреса | 08600, Україна, Київська область, місто Васильків, вулиця Гоголя, будинок 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Русавський Андрій Вікторович |
Телефон | +380674301886 |
Ел. пошта | svitla.m@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-10-10-000486-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 872 776.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 4 363.88 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 18 жовтня, 09:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 жовтня, 01:00 |
Подача пропозицій | до 28 жовтня, 08:00 |
Дата останніх змін | 13 листопада, 10:23 |
Аукціон |
29 жовтня, 12:51 Переглянути |
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Нове будівництво мереж водопостачання по вул. Вишнева, Молодіжна, Лісова, Шевченка, Леонтовича в с. Гунька Немирівського району, Вінницької області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт1 робота Адреса поставки: 22826, Україна, Вінницька область, Гунька, вул. Вишнева, Молодіжна, Лісова, Шевченка, Леонтовича Строк: до 31.12.2019 14:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Документи предмета |
![]() |
---|
Розрахунки по даному Договору проводяться у відповідності до законодавства України у сфері бюджетного фінансування в межах та за рахунок коштів місцевого та спів фінансування державного бюджетів, наданих для фінансування предмету Договору шляхом: - поетапної оплати за виконані роботи, що проводиться Замовником щомісяця протягом 7 (сім) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту здачі приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт з форми КБ-3. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватись проміжними платежами із урахуванням положень Загальних умов на підставі актів форми КБ-2в і довідки форми КБ-3 та актів на приховані роботи, що приймаються в міру виконання робіт виключно по фактичному надходженню коштів на рахунок Замовника. Підрядник визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання Замовнику до 20 числа звітного місяця. Замовник зобов’язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 10 днів з дня одержання. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 7 робочих днів з дня підписання документів Замовником . У разі виявлення невідповідності робіт, пред’явлених до оплати, вимогам будівельних норм і правил, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін, розцінок та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, Замовник має право за участю Підрядника скоригувати суму, що підлягає сплаті. Розрахунки за виконані роботи з Субпідрядниками здійснюються Підрядником. Кінцеві розрахунки проводяться на протязі 15 днів з дня підписання Акту приймання-передачі об’єкту в гарантійну експлуатацію. При кінцевих розрахунках Замовник утримує з Підрядника вартість робіт виконаних з недоробками та дефектами, що зафіксовані актом приймання-передачі. 10.2 Джерело фінасування закупівлі. Кошти міського та державного бюджетів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Немирівська міська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03772619 |
Поштова адреса | 22800, Україна, Вінницька область, Немирів, Соборна, 26 |
Ім'я |
Марущак Ігор Миколайович ( ) |
Телефон | +380433122554 |
Ел. пошта | nemyrivrada@online.ua |