На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
828 805.55 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37811845 |
---|---|
Поштова адреса | 65070, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Варненська, будинок 27, корпус Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Корєнман Володимир Мусійович |
Телефон | +380487657663 |
Ел. пошта | bastion-sk@mail.ru |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-10-11-000237-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 828 805.55 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 8 288.06 UAH без ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 24 860.00 UAH |
Період уточнень | до 18 жовтня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 24 жовтня, 10:00 |
Дата останніх змін | 11 листопада, 15:29 |
Послуги з поточного ремонту будівлі Управління порту Одеської філії ДП «АМПУ»1 послуга Адреса поставки: 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, Площа Митна, 1 Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Замовник здійснює попередню оплату у розмірі не більше 30% від ціни договору, протягом 15 банківських днів з дати набрання чинності договору на підставі отриманого замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від виконавця
Тип оплати: Аванс
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки проводяться шляхом оплати замовником після підписання сторонами "Акту приймання виконаних будівельних робіт" (за формою КБ-2в), "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат"( за формою КБ-3) на надані виконавцем послуги, яка здійснюється на підставі отриманого замовником відповідного рахунку виконавця банківським переводом на розрахунковий рахунок виконавця у термін до 15 банківських днів від дати отримання рахунку у розмірі вартості наданих послуг в межах строку дії договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728457 |
Поштова адреса | 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1 |
Ім'я |
Кіжаєва Анастасія Анатоліївна |
Телефон | +380487294015 |
Ел. пошта | tender@ods.uspa.gov.ua |