На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 127 816.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 05408668 |
---|---|
Поштова адреса | 07400, Україна, Київська область, Бровари, Онікієнка Олега, 2А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Гавриленко Віктор Федорович |
Телефон | +380673034079 |
Ел. пошта | inbox@dsu50.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-10-21-000841-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 3 127 816.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю |
---|---|
Обгрунтування: | У зв’язку з відсутністю фінансування роботи на об’єкті реконструкції автомобільної дороги державного значення М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 478+000- км 482+100 востаннє виконувались в 2011 році, було влаштовано середній з Кз Щ а/б суміші товщ 8 см по лівому проїзду та 2,6 км по правому проїзді, що призвело до подвійного навантаження на ділянку дороги без влаштованого верхнього шару. Тому проектом коригування кошторисної документації на виконання робіт з реконструкції автомобільної дороги державного значення М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 478+000- км 482+100 не було передбачено ряд необхідних на теперішній час додаткових робіт. Обсяги додаткових робіт є необхідними для досягнення єдиних технічних показників ремонту, технологічної нерозривності робіт на зазначеній ділянці автомобільної дороги, підвищення несучої спроможності, пропускної здатності та безпеки дорожнього руху. Тому з метою досягнення одночасного виконання додаткових робіт та робіт щодо основних комплексів, передбачених проектом доцільно залучити до виконання діючого підрядника за первинним договором - ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50». |
Дата останніх змін | 1 листопада, 09:44 |
---|
ДБН В.2.3-4:2015 Реконструкція автомобільної дороги державного значення М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 478+000- км 482+100. Коригування. (Додаткові роботи) (45454000-4 Реконструкція)4.1 кілометр Адреса поставки: 43020, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Рівненська, 52б, (роботи проводяться на автомобільній дорозі державного значення М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на м. Люблін) км 478+000 – км 482+100). Строк: до 31.10.2019 00:10 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. №117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу послуг. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Бюджетні фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності перерахованих коштів на рахунок Замовника від головного/-их розпорядника/-ів та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів (зі змінами). Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані обсяги послуг згідно з ф. № КБ-2в та ф. № КБ-3. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Служба автомобільних доріг у Волинській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25908960 |
Поштова адреса | 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Вул. Рівненська, будинок 52-Б |
Ім'я |
Пилипчук Руслан Володимирович (Pilipchuk Ruslan) |
Телефон | 380507833341 |
Ел. пошта | sadtender@ukr.net |