На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 340 693.20 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Клас наслідків -СС2. Строк виконання - 90 днів. Середньомісячна заробітна плата по об'єкту складає 9236,83 грн, що відповідає середньому розряду робіт у будівництві при виконанні робіт у звичайних умовах
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 5 листопада, 09:24
Опис
Департаментом 04.11.2019 було встановлено наявність розбіжностей між електронним та паперовим примірниками проєкту будівництва об’єкту, що призвело до встановлення некоректних технічних вимог до предмету закупівлі у специфікації та унеможливлює продовження закупівлі до моменту усунення цих розбіжностей
Ідентифікаційний номер | UA-2019-10-29-000651-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 3 340 693.20 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 100 220.80 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 14 000.00 UAH |
Період уточнень | до 3 листопада, 23:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 13 листопада, 23:00 |
Дата останніх змін | 5 листопада, 09:24 |
Початок аукціону: | 14 листопада, 12:53 |
строк виконаннязазначається у відсотковому відношенні до запланованого Замовником строку виконання робіт, який вказаний у п.4.3 розділу І тендерної документації та обчислений календарними днями |
у строк, що складає менш ніж 60 % — 5% у строк від 60 % до 80 % — 3% у строк, що складає більше 80 %, включно до 99% — 1% у строк, що дорівнює 100% — 0% |
---|
"Реконструкція котельні №13 в м. Селидове. 2 черга. Теплові мережі" (продовження робіт) (Джерело фінансування: бюджетні кошти)1 робота Адреса поставки: 85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, вул. Перемоги, 16 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. При цьому, замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 35 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Замовник, після отримання дозвільних документів на виконання будівельних робіт та визначення відсутності негативного фінансового результату Підрядника, має право надати аванс (для об’єктів будівництва і реконструкції) відповідно до п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (зі змінами) або попередню оплату (для об’єктів капітального ремонту) відповідно до п.п. 3 п.1 та п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 (зі змінами) у розмірі до 30% від річного обсягу фінансування, але не більш ніж 30% від Договірної ціни за весь період реалізації проекту, який/яку Підрядник зобов'язується використати протягом трьох місяців після одержання, але у будь-якому разі не пізніше ніж до кінця поточного бюджетного року. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються Підрядником Замовнику, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання авансу/попередньої оплати. Надання авансу або попередньої оплати не є обов’язком Замовника.
Тип оплати: Аванс
Період: 35 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26503980 |
Поштова адреса | 84122, Україна, Донецька область, м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9 |
Ім'я |
Юрій Винокуров |
Телефон | +380932682037 |
Ел. пошта | bud.d@dn.gov.ua |