На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
15 540 115.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Відмінена закупівля
Не відповідає вимогам тендерної документації
не відповідає вимогам тендерної документації згідно п.4 ч.1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
не відповідає вимогам тендерної документації згідно п.4 ч.1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Код ЄДРПОУ | 03445665 |
---|---|
Поштова адреса | 03151, Україна, Київська область, Київ, вул. Народного Ополчення, 11а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Деревич Ірина Вячеславівна |
Телефон | +380505314720 |
Ел. пошта | ivdkoad@gmail.com |
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 14 лютого, 15:35
Опис
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.02.2020 р. № 2465-р/пк-пз.
Ідентифікаційний номер | UA-2019-10-30-000751-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 15 540 115.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 77 701.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 77 701.00 UAH |
Період уточнень | до 22 листопада, 10:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 грудня, 10:00 |
Дата останніх змін | 14 лютого, 15:35 |
Початок аукціону: | 11 лютого, 15:32 |
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Т-10-13 Фастів - Кожанка - Фурси - Яблунівка - Володарка км 0+000 - км 38+750, км 41+504 – км 76+820). Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України.50230000-6 and Repair, maintenance associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use T-10-13 Fastiv - Kozhanka - Fursy - Yablunivka - Volodarka km 0+000 - km 76+820). Sources of financing purchase: State budget resources.74.1 кілометр Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50230000-6, Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги |
Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. №117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу послуг. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після погодження зазначеної попередньої оплати головним розпорядником і Замовником та надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Служба автомобільних доріг у Київській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26345736 |
Поштова адреса | 03151, Україна, Київ, Київ, Народного ополчення, 11-А |
Ім'я |
Саранча Володимир Анатолійович (Sarancha Volodymyr Anatoliyovych) |
Телефон | 380442000503 |
Ел. пошта | sadkotender@gmail.com |