На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 5 грудня, 09:38
Опис
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг (на умовах викладених в тендерній документації)
Ідентифікаційний номер | UA-2019-11-06-001450-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 36 878 574.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 184 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 180 000.00 UAH |
Період уточнень | до 28 листопада, 15:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 грудня, 15:00 |
Дата останніх змін | 5 грудня, 09:38 |
Початок аукціону: | 9 грудня, 14:04 |
Гарантійний термін |
більше 15 років — 20% від 15 до 10 років — 10% менше 10 років — 0% |
---|
Реконструкція автомобільного пункту пропуску «Дяківці» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.08.2020 14:08 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Подальші розрахунки за Договором здійснюються з урахуванням положень Загальних умов за фактично виконані Роботи на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2В) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 7 (семи) календарних днів з дня підписання документів, Замовником на розрахунковий рахунок Підрядника при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника в Державній казначейській службі України
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Розрахунки проводяться шляхом попередньої оплати, яка здійснюється на підставі постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27.12.2001р № 1764 в розмірі до 30 відсотків вартості за договором на строк не більш трьох місяців. По закінченню терміну невикористана сума попередньої оплати повертається Замовнику.
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | Чернівецька митниця ДФС |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39465937 |
Поштова адреса | 58023, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Руська, 248-м |
Ім'я |
Орловська Юлія Миколаївна (Орловська Юлія Миколаївна) |
Телефон | +380372553897 |
Ел. пошта | y.orlovska1981@gmail.com |