На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2019-11-11-002762-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 438 233.60 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 12 листопада, 10:27 |
---|
Капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих технологій частини даху будівлі Комунального закладу "Хащуватський ліцей", пров. Солгутовського, буд. 1, с. Хащувате Гайворонського району Кіровоградської області (джерело фінансування - кошти субвенції з державного бюджету)1 послуга Адреса поставки: 26331, Україна, Кіровоградська область, с. Хащувате (КЗ "Хащуватський ліцей"), пров. Солгутовського, 1 Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Замовник протягом 5-ти робочих днів з моменту підписання Договору виконує попередню оплату в розмірі 30% від договірної ціни 431 470,08 грн. (чотириста тридцять одна тисяча чотириста сімдесят гривень, 08 коп. в т.ч. ПДВ 71 911,68 грн. (сімдесят одна тисяча дев’ятсот одинадцять грн.., 68 коп. на придбання будівельних матеріалів необхідних для виконання робіт на період до одного місяця, у відповідності до Постанови КМУ від 23 квітня 2014 року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». У разі несвоєчасного освоєння коштів авансу у визначений термін «Підрядник» повертає суму коштів попередньої оплати. Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість. Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх. Після підписання документів замовник зобов'язаний оплатити виконані роботи. Остаточна оплата виконаних робіт здійснюється після прийняття «Замовником» закінчених робіт на підставі Акту. Усі розрахунки за даним договором здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок «Підрядника» не пізніше 7-ми календарних днів з моменту надання Акту, згідно календарного графіку виконаних робіт.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ Освіти Гайворонської РДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02144000 |
Поштова адреса | 26300, Україна, Кіровоградська область, м. Гайворон, вул. Гайворонська, 1 |
Ім'я |
Надія Дроботенко |
Телефон | +380970915095 |
Ел. пошта | nadezda201110@ukr.net |