На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
17 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Технічні та якісні вимоги викладені в додатку 1 Оголошення
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3363203857 |
---|---|
Поштова адреса | 28222, Україна, Кіровоградська область, Новгородківський район, село Спасове, ВУЛИЦЯ ЗАРУБІНА, будинок 23 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ВОЛОДИМИР Бердник |
Телефон | +380984306162 |
Ел. пошта | berdnikvlad92@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-11-14-001426-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 17 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 170.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 15 листопада, 16:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 19 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 21 листопада, 16:39 |
Офісне устаткування та приладдя різне, код за ДК 021:2015 - 30190000-7 (канцтовари).616 штука Адреса поставки: 04205, Україна, Київська область, Київ, вул. Маршала Тимошенка, 16 Строк: до 10.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Розрахунки за товар проводяться після його постачання шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів з дати переходу права власності на товар до Замовника за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У випадку відсутності в зазначеному періоді коштів на розрахунковому рахунку Замовника, оплата здійснюється в міру надходження коштів, виділених під оплату даного зобов’язання.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління будівництва, архітектури та землекористування Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37445400 |
Поштова адреса | 04205, Україна, Київська область, Київ, Маршала Тимошенка, 16 |
Ім'я |
Головко Олександр Олексійович |
Телефон | 380444188888 |
Ел. пошта | ubaz-orda@i.ua |