На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 127 124.30 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2019-11-14-001706-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 127 124.30 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 14 листопада, 16:27 |
---|
"Капітальний ремонт зовнішнього вуличного освітлення по вулиці Єдності в м.Марганець Дніпропетровської області"1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45310000-3, Електромонтажні роботи |
По завершенню робіт Підрядник надає Замовнику Акт виконаних робіт, виконавчі схеми, журнал виконаних робіт, документи до акту, та документи згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 У разі виявлення в процесі приймання-передачі закінчених робіт недоліків, допущених з вини Підрядника, він у 10-ти денний строк зобов'язаний усунути їх і повторно повідомити Замовника про готовність до передачі закінчених робіт. Якщо Підрядник не бажає чи в процесі робіт виявляється неможливість усунення недоліків, Підрядник повинен повідомити про це Замовника терміново в ту ж добу. Замовник може, попередньо повідомивши Підрядника, усунути недоліки своїми силами або із залученням третіх осіб. Витрати, пов'язані з усуненням недоліків, виявлених Замовником, компенсуються Підрядником. Якщо виявлені недоліки не можуть бути усунені Підрядником, Замовником або третьою особою, Замовник має право відмовитися від прийняття таких робіт або вимагати відповідного зниження договірної ціни чи компенсації збитків. Підписання остаточного акта приймання-передачі готового об’єкту та реєстрація дозвільних документів про готовність об’єкту до експлуатації є підставою для проведення остаточних розрахунків між сторонами.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40211027 |
Поштова адреса | 53407, Україна, Дніпропетровська обл., МАРГАНЕЦЬ, ВУЛИЦЯ ЄДНОСТІ, будинок 29-А |
Ім'я |
Тетеріна Світлана Володимирівна |
Телефон | +380500348011 |
Ел. пошта | zamownuk@i.ua |