На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
21 975 936.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Строк виконання - 270 днів. Клас наслідків - СС2. Середньомісячна заробітна плата по об'єкту складає 8 527,52 грн, що відповідає середньому розряду робіт у будівництві при виконанні робіт у звичайних умовах
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40250918 |
---|---|
Поштова адреса | 62442, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ТЕПЛИЧНА, будинок 4, кімната 210 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Ященко |
Телефон | +380992907647 |
Ел. пошта | doninterplast@ukr.net |
Контакти
Документи
Субпідрядник
не маэ
Код ЄДРПОУ | 40336237 |
---|---|
Поштова адреса | 84307, Україна, Донецька область, КРАМАТОРСЬК, Різдвяна,буд.26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Федоренко Павло |
Телефон | +380999233776 |
Ел. пошта | helenpavlova@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-11-26-004526-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 21 975 936.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 659 278.08 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 88 000.00 UAH |
Період уточнень | до 1 грудня, 23:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 грудня, 23:00 |
Дата останніх змін | 27 грудня, 20:29 |
Аукціон |
12 грудня, 11:31 Переглянути |
строк виконаннязазначається у відсотковому відношенні до запланованого Замовником строку виконання робіт, який вказаний у п.4.3 розділу І документації та обчислений календарними днями |
у строк, що складає менш ніж 60 % — 5% у строк від 60 % до 80 % — 3% у строк, що складає більше 80 %, включно до 99% — 1% у строк, що дорівнює 100% — 0% |
---|
"Капітальний ремонт (термомодернізація) загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Кальчик Володарського району Донецької області" (продовження робіт)1 робота Адреса поставки: 87040, Україна, Донецька область, с. Кальчик, вул. Центральна, 50 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. При цьому, замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 35 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Замовник, після отримання дозвільних документів на виконання будівельних робіт та визначення відсутності негативного фінансового результату Підрядника, має право надати аванс (для об’єктів будівництва і реконструкції) відповідно до п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (зі змінами) або попередню оплату (для об’єктів капітального ремонту) відповідно до п.п. 3 п.1 та п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 (зі змінами) у розмірі до 30% від річного обсягу фінансування, але не більш ніж 30% від Договірної ціни за весь період реалізації проекту, який/яку Підрядник зобов'язується використати протягом трьох місяців після одержання, але у будь-якому разі не пізніше ніж до кінця поточного бюджетного року. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються Підрядником Замовнику, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання авансу/попередньої оплати. Надання авансу або попередньої оплати не є обов’язком Замовника.
Тип оплати: Аванс
Період: 35 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26503980 |
Поштова адреса | 84122, Україна, Донецька область, м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9 |
Ім'я |
Дмитро Віталійович Михайлюк |
Телефон | +380932682037 |
Ел. пошта | mykhaylyuk.d@ukr.net |