На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 500.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 3.1. Протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Договору Підрядник приступає до виконання робіт. 3.2. Загальний строк виконання робіт не може перевищувати 30 (тридцять) календарних днів з моменту підписання Договору. 3.3. По закінченню робіт Виконавець передає Замовнику технічний звіт у 2-х примірниках та лист про відповідність проектної документації вимогам нормативних документів, виданим ГУ ДСНС України у Вінницькій області по акту здачі-приймання робіт. 3.4 Замовник на протязі 10 днів з дня отримання акту здачі-приймання робіт зобов'язаний направити Виконавцю підписаний акт здачі-приймання науково-технічної продукції чи мотивовану відмову приймання робіт. 3.5 При неотриманні Виконавцем підписаного акту здачі-приймання протягом 10 днів з дня відправлення Замовнику, науково-технічна продукція рахується прийнятою з виконанням всіх умов Договору. 3.6 У випадку мотивованої відмови від приймання робіт, одночасно з відмовою, Замовник направляє Виконавцю робіт лист з переліком необхідних доробок, що належить узгодити з Виконавцем. 3.7 У випадку дострокового виконання робіт, Замовник зобов'язаний достроково їх прийняти та оплатити роботи згідно договору.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2019-12-02-003680-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 13 500.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 2 грудня, 17:27 |
---|
виготовлення проектної документації: "Вогнезахисне обробляння дерев’яних елементів горищних покриттів будівлі регіонального сервісного центру МВС України у Вінницькій області за адресою: вул. 57км+1000, 4 в с. Великий Митник Хмільницького району Вінницької області"-(додаткові кошти(довідка № 31/3684 від 27.11.2019)1 послуга Адреса поставки: 21010, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Ботанічна, буд.24 Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71320000-7, Послуги з інженерного проектування |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Регіональний сервісний центр МВС у Вінницькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40112249 |
Поштова адреса | 21010, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Ботанічна, 24 |
Ім'я |
Капітанчук Костянтин |
Телефон | +380432661596 |
Ел. пошта | kkapitan1978@gmail.com |