На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 796 939.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34427153 |
---|---|
Поштова адреса | 04077, Україна, Київська область, Київ, Дніпроводська, 1-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Корбут Віталій Миколайович |
Телефон | 090956300221,380442437578, |
Ел. пошта | kbs2004@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 22613625 |
---|---|
Поштова адреса | 61010, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок ВАЩЕНКІВСЬКИЙ, будинок 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Муратов |
Телефон | +380675784127 |
Ел. пошта | banzai1995@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39709485 |
---|---|
Поштова адреса | 84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Уральська, буд. 12, кім.104 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ульянцев Максим Валерійович |
Телефон | +380626421599 |
Ел. пошта | ooo.krask@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 25107160 |
---|---|
Поштова адреса | 84303, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Орджонікідзе 90а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Володимирович |
Телефон | +380506227475 |
Ел. пошта | allstroy777@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-12-03-004876-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 7 796 939.80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 38 984.70 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 38 000.00 UAH |
Період уточнень | до 16 грудня, 10:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 грудня, 10:00 |
Дата останніх змін | 14 лютого, 17:39 |
Аукціон |
27 грудня, 12:47 Переглянути |
«Степанівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня по вул. Шкільна, 2а, с-ще Довга Балка, Костянтинівського району - капітальний ремонт (термомодернізація) (проектно-вишукувальні роботи)» (коригування)1 робота Адреса поставки: 85140, Україна, Донецька область, Костянтинівський район, с-ще Довга Балка, вулиця Шкільна, буд. 2а Строк: до 30.12.2020 02:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Після набрання чинності договору з моменту отримання резолюції Європейського інвестиційного банку «без заперечень» Замовник перед початком робіт сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі рахунку (інвойсу) (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) повинен надати Замовнику банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. У разі невиконання Підрядником договірних зобов’язань протягом зазначеного у п. 12.2 Договору строку, отримані суми попередньої оплати або повертаються Підрядником Замовнику на рахунки, що будуть повідомлені Підряднику Замовником, або отримуються Замовником за банківською гарантією повернення попередньої оплати.
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі рахунків (інвойсів) та підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форми – КБ-3). Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форми - КБ-3) підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 65.00%
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ ІЛЛІНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КОСТЯНТИНІВСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41562701 |
Поштова адреса | 85143, Україна, Донецька область, Костянтинівський район, село Іллінівка, вулиця Адміністративна, будинок 42/3 |
Ім'я |
Литовченко Наталія Вікторівна (Litovchenko Natalia) |
Телефон | 380958512656 |
Ел. пошта | mk.illinivka@ukr.net |