На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 328 148.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2019-12-06-001100-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 328 148.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю |
---|---|
Обгрунтування: | Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: -Закон України «Про публічні закупівлі». -Головний (первинний) договір №97 від 10.04.2018р. -Протокол переговорів з учасником від 06.12.2019р. ПП «АЛЕКС ПРОМБУД» є учасником, який 22.03.2018р. був визначений переможцем тендерних торгів на виконання робіт з Капітального ремонту вул.Переяслівської в м.Чернівцях. З вказаним переможцем процедури закупівлі було укладено договір №97 від 10.04.2018р., на загальну вартість – 4 917 600 грн. На сьогодні виникла потреба у виконанні додаткових будівельних робіт на вул.Переяслівській в м.Чернівцях. В зв’язку із цим, проект будівництва об’єкту (капітальний ремонт вул.Переяслівської в м.Чернівцях) був скоригований та перезатверджений в установленому порядку. При цьому, загальна вартість додаткових робіт становить 2 328 148грн., що не перевищує 50 відсотків вартості основного (первинного) договору. Відповідно до п.6 ч.2 ст.35 Закону «Про публічні закупівлі» може бути застосовано переговорну процедуру закупівлі, за якою для укладання договору з обраним учасником необхідно провести переговори щодо погодження ціни та інших умов закупівлі. З метою проведення закупівлі робіт, замовник планує використати суму фінансування для закупівлі 2 328 148 грн. за рахунок коштів міського бюджету. На підставі вищезазначеного необхідно укласти договір за результатом проведення переговорів за переговорною процедурою закупівлі з учасником Приватне підприємство «АЛЕКС ПРОМБУД». |
Дата останніх змін | 19 грудня, 16:24 |
---|
Капітальний ремонт вул.Переяслівської в м.Чернівцях (коригування) (міський бюджет)1 робота Адреса поставки: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Переяслівська Строк: до 01.06.2020 00:06 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі Актів приймання виконаних робіт форми КБ-2в та довідок про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Замовника та Підрядника. Акти виконаних робіт оформлюються належним чином Підрядником і подаються для підписання уповноваженому представнику Замовника щомісячно не пізніше 25 числа. Уповноважений представник Замовника протягом трьох днів перевіряє виконану роботу і підписує їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник повинен розглянути та підписати Акт або направити Підряднику письмову мотивовану відмову від прийняття робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державного казначейства України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25082708 |
Поштова адреса | 58029, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176 |
Ім'я |
Оксана Воробець |
Телефон | +380372524314 |
Ел. пошта | tenderjkg@gmail.com |