На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Відмінена закупівля
Контакти
Документи
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 16 грудня, 18:10
Опис
РІШЕННЯ про ВІДМІНУ від 16.12.2019 року Відмінити оголошені торги UA-2019-12-06-004151-b відповідно до абз. 3 ч. 4 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель). Голова ТК А. І. Заяць
Ідентифікаційний номер | UA-2019-12-06-004151-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 377 960.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю |
---|---|
Обгрунтування: | Під час виконання робіт за Договором від 18.06.2019 № 18/06 Встановлення вентиляційних систем в приміщеннях архіву МЗС (архівні приміщення №1, №2 цокольного поверху літ «А» та архівні приміщення №3, №4, №5, №5 (ІАУ), №6 (ІАУ) підвалу літ. «А». Технічне переоснащення за адресою: Михайлівська площа, 1 за кодом ДК 021:2015: 45330000-9 „Водопровідні та санітарно-технічні роботи” виникла необхідність у проведенні додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проєкті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проєкту. Відбулося коригування проєктної документації у кошторисній його частині. Внаслідок чого була проведена будівельна експертиза та отримано позитивний експертний звіт. Дані роботи технічно пов’язані з головним (первинним) договором, укладеним з ТОВ «Будспец монтаж». Загальна вартість даних додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: • Протокол №1 від 14.11.2019; • Проєктно-кошторисна документація на необхідні додаткові роботи; • Експертний звіт; •Протокол проведення переговорів між представниками Міністерства закордонних справ України та ТОВ «Будспец монтаж»; • Пакет реєстраційних документів ТОВ «Будспец монтаж»; • Договір між МЗС та ТОВ «Будспец монтаж» від 18.06.2019 № 18/06; • Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • Документ про уповноваження представників ТОВ «Будспец монтаж»; • Документальне підтвердження про відсутність підстав для відмови учаснику відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»; • Рішення ТК від 06.12.2019. |
Дата останніх змін | 16 грудня, 18:10 |
---|
«Водопровідні та санітарно-технічні роботи» (додаткові роботи із встановлення вентиляційних систем в приміщеннях архіву МЗС (архівні приміщення №1, №2 цокольного поверху літ «А» та архівні приміщення №3, №4,№5, №5 (ІАУ), №6 (ІАУ) підвалу літ. «А». Технічне переоснащення за адресою: Михайлівська площа, 1)1 робота Адреса поставки: 01018, Україна, Київ, Київ, Михайлівська площа, 1. Строк: до 20.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45330000-9, Водопровідні та санітарно-технічні роботи |
Оплата здійснюється Замовником протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, підписаних Сторонами, а також Підсумкової відомості ресурсів (за етапами робіт, конструктивними елементами, окремими видами робіт). У випадку затримки бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником відповідних асигнувань.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Міністерство закордонних справ України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00026620 |
Поштова адреса | 01018, Україна, Київська область, Київ, площа Михайлівська,1 |
Ім'я |
Інна Абальмасова |
Телефон | +380442381868 |
Ел. пошта | inna.abalmasova@mfa.gov.ua |