На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
104 670.35 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 3.1. Роботи виконуються з використанням власних матеріалів Підрядника (запасних частин та витратних матеріалів, які є невід’ємною частиною послуг) та матеріалів Замовника, які наведені в Додатку №1 «Перелік обладнання» до даного договору. 3.2. Загальний строк проведення Робіт не може перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту підписання Договору. 3.3. Підрядник зобов’язується забезпечити виконання Робіт кваліфікованими спеціалістами з використанням необхідного технологічного обладнання, інструментів, що відповідають вимогам чинного законодавства України. 3.4. Якість виконаних Робіт повинна відповідати вимогам нормативної, технічної і експлуатаційної документації. 3.5. Відповідальність за дотримання правил техніки безпеки і охорони праці несе Підрядник, на якого покладається обов'язок проведення інструктажу з техніки безпеки та охорони праці свого персоналу перед початком виконання Робіт. Зі свого боку, Замовник зобов’язаний здійснити всі необхідні заходи для забезпечення виконання вимог з техніки безпеки та охорони праці при виконанні робіт. 3.6. Виконання Робіт посвідчується актом за примірною формою КБ-2 «Акт приймання виконаних будівельних робіт» і КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (далі – Акт), які Підрядник надає Замовнику для підписання протягом 3 (трьох) робочих днів після виконання робіт на об’єкті Замовника. 3.7. Замовник протягом 3 (трьох) робочих днів з дня отримання Акту, за умови відсутності будь-яких зауважень щодо їх кількості та якості, надсилає Підряднику підписаний примірник Акту або вмотивовану відмову від приймання Робіт. Якщо протягом цього часу Замовник без об'єктивних причин не підписує Акт та не пред’являє Підряднику претензій, Акт вважається підписаним, а Роботи такими, що прийняті Замовником без зауважень. 3.8. У випадку наявності зауважень Замовника до виконаних Робіт у встановлений п.3.9 Договору строк Сторонами укладається двосторонній акт про виявлені недоліки та необхідні доробки із зазначенням терміну їх виконання. 3.9. При виявленні будь-яких недоліків Замовник зобов’язаний протягом 1 (одного) робочого дня повідомити Підрядника, а Підрядник протягом 2 (двох) робочих днів направити свого представника для складання акта виявлених недоліків та з’ясування причин їх виникнення. 3.10. Приймання робіт здійснюється Замовником протягом 2 (двох) робочих днів з моменту повідомлення Підрядником про закінчення Робіт.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2019-12-19-004843-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 104 670.35 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 19 грудня, 19:17 |
---|
Поточний ремонт внутрішньої системи електропостачання адміністративної будівлі територіального сервісного центру №0543 РСЦ МВС у Вінницькій області за адресою: Вінницька обл., м. Могилів-Подільський, вул. Острівська, 4 (додаткові кошти(довідка №31/3684 від 27.11.2019))1 послуга Адреса поставки: 21010, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Ботанічна, буд.24 Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45310000-3, Електромонтажні роботи |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Регіональний сервісний центр МВС у Вінницькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40112249 |
Поштова адреса | 21010, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Ботанічна, 24 |
Ім'я |
Капітанчук Костянтин |
Телефон | +380432661596 |
Ел. пошта | kkapitan1978@gmail.com |