На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 539 526.80 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Якість виконаних Робіт має відповідати вимогам Державних будівельних норм та стандартів на розробку і оформлення проектної документації, умовам цього Договору та вимогам відповідних законів і інших нормативних документів, що стосуються Робіт, які виконуються за цим Договором, в тому числі ДБН А.2.2 -3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; ДСТУ Б.2.4-4:2009 СПДБ «Основні вимоги до проектної та робочої документації»; ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»; ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». До Робіт за Договором належить проведення технічного обстеження та складання технічного звіту, інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань, розробка проектної документації стадії «Робочий проект» та отримання позитивного висновку (звіту) відповідного експертного органу згідно чинного законодавства України.Вид предмету закупівлі - роботи. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти. Умови оплати:10% ціни Робіт (аванс), що становить 153 952,68 грн. (сто п’ятдесят три тисячі дев’ятсот п’ятдесят дві гривні 68 копійок), включаючи ПДВ 20% - 25 658,78 грн. (двадцять п’ять тисяч шістсот п’ятдесят вісім гривень 78 копійок), Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами Договору та надання Замовником листа про початок виконання робіт, за умови виконання вимог щодо фінансування та надання Виконавцем банківської гарантії повернення авансового платежу.20% ціни Робіт (аванс), що становить 307 905,36 грн. (триста сім тисяч дев’ятсот п’ять гривень 36 копійок), включаючи ПДВ 20% - 51 317,56 грн. (п’ятдесят одна тисяча триста сімнадцять гривень 56 копійок), Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після оформлення Реєстру погодження проектної документації структурними підрозділами замовника, за умови виконання вимог щодо фінансування та надання Виконавцем банківської гарантії повернення авансового платежу.Замовник перераховує решту ціни робіт, а саме 1 077 668,76 грн. (один мільйон сімдесят сім тисяч шістсот шістдесят вісім гривень 76 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 179 611,46 грн. (сто сімдесят дев’ять тисяч шістсот одинадцять гривень 46 копійок) протягом 30 календарних днів на поточний рахунок Виконавця після виконання наступних вимог, а саме: - підписання Сторонами накладної №2 про передачу проектної документації, яка узгоджена з підрозділами Замовника та отримала позитивний висновок (звіт) відповідного експертного органу згідно чинного законодавства України; - отримання та передача оригіналу позитивного висновку (звіту) відповідного експертного органу згідно чинного законодавства України; - отримання 4 (чотирьох) паперових примірників та однієї сканованої версії формату PDF (Portable Document Format) відкоригованої проектної документації відповідно до зауважень експертних органів/ Замовника, а також електронної версії проектної документації в форматі програмного комплексу в якому вона розроблена (в тому числі звіти вишукувань та обстеження); - підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт; - за умови виконання вимог щодо фінансування
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39975719 |
---|---|
Поштова адреса | 08325, Україна, Київська обл., с. Щасливе, вул. Лесі Українки, будинок 17, квартира 24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | директор Робак Володимир Анатолійович |
Телефон | +380674799806 |
Ел. пошта | stas_brovchenko@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-12-27-001941-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 539 526.80 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 27 грудня, 15:33 |
---|
«Реконструкція майстерень СГМА з влаштуванням додаткових приміщень в ДП МА «Бориспіль» (інв. №5515)» (проектні роботи) (власні кошти)1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71220000-6, Послуги з архітектурного проектування |
10% ціни Робіт (аванс), що становить 153 952,68 грн. (сто п’ятдесят три тисячі дев’ятсот п’ятдесят дві гривні 68 копійок), включаючи ПДВ 20% - 25 658,78 грн. (двадцять п’ять тисяч шістсот п’ятдесят вісім гривень 78 копійок), Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами Договору та надання Замовником листа про початок виконання робіт, за умови виконання вимог щодо фінансування та надання Виконавцем банківської гарантії повернення авансового платежу.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 10.00%
20% ціни Робіт (аванс), що становить 307 905,36 грн. (триста сім тисяч дев’ятсот п’ять гривень 36 копійок), включаючи ПДВ 20% - 51 317,56 грн. (п’ятдесят одна тисяча триста сімнадцять гривень 56 копійок), Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після оформлення Реєстру погодження проектної документації структурними підрозділами замовника, за умови виконання вимог щодо фінансування та надання Виконавцем банківської гарантії повернення авансового платежу.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 20.00%
Замовник перераховує решту ціни робіт, а саме 1 077 668,76 грн. (один мільйон сімдесят сім тисяч шістсот шістдесят вісім гривень 76 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 179 611,46 грн. (сто сімдесят дев’ять тисяч шістсот одинадцять гривень 46 копійок) протягом 30 календарних днів на поточний рахунок Виконавця після виконання наступних вимог, а саме: - підписання Сторонами накладної №2 про передачу проектної документації, яка узгоджена з підрозділами Замовника та отримала позитивний висновок (звіт) відповідного експертного органу згідно чинного законодавства України; - отримання та передача оригіналу позитивного висновку (звіту) відповідного експертного органу згідно чинного законодавства України; - отримання 4 (чотирьох) паперових примірників та однієї сканованої версії формату PDF (Portable Document Format) відкоригованої проектної документації відповідно до зауважень експертних органів/ Замовника, а також електронної версії проектної документації в форматі програмного комплексу в якому вона розроблена (в тому числі звіти вишукувань та обстеження); - підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт; - за умови виконання вимог щодо фінансування
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20572069 |
Поштова адреса | 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Ім'я |
Снігура Наталія Віталіївна |
Телефон | +380735795755 |
Ел. пошта | N.SNIHURA@KBP.AERO |