На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 164 928.98 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Строк виконання робіт: відповідно до Технічних вимог
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40181642 |
---|---|
Поштова адреса | 61105, Україна, Харківська область, Харків, вул. Киргизька, буд. 19 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Войтюк Володимир Іванович |
Телефон | 380502935158,380502935158 |
Ел. пошта | remmashresurs@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-02-11-001369-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 164 928.98 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 41 649.29 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 20 824.00 UAH |
Період уточнень | до 14 лютого, 11:35 |
---|---|
Подача пропозицій | до 18 лютого, 11:41 |
Дата останніх змін | 20 березня, 14:54 |
Роботи з відновлення ресурсу працездатності насосного обладнання ТЕЦ-6 за адресою м. Київ, вул. Пухівська, 1А (ДК 021:2015: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи)1 лот Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45330000-9, Водопровідні та санітарно-технічні роботи |
Умови оплати |
Попередня оплата (аванс) — 0% Відсутність попередньої оплати (авансу) — 5% |
---|---|
Відтермінування оплати на виконані роботи |
Відтермінування оплати на строк до 45 календарних днів — 0% Відтермінування оплати на строк від 46 календарних днів і більше — 5% |
Наявність фахівців відповідної кваліфікації з поданням підтверджувальних документів |
Наявність працівників, що знаходяться в трудових відносинах на підставі цивільно-правових договорів (надання копій цивільно-правових договорів) — 0% Наявність 8 (восьми) і більше осіб (фахівців відповідної кваліфікації) у штаті підприємства для виконання робіт з урахуванням предмета закупівлі з наданням форми 1-ДФ з відміткою в податковій інспекції — 10% |
Досвід виконання аналогічних робіт підприємством |
Надання договорів на виконання аналогічних робіт строком від 1 до 35 місяців — 0% Надання договорів на виконання аналогічних робіт строком від 36 місяців і більше — 10% |
Розрахунки проводяться шляхом перерахування попередньої оплати (авансу) в розмірі до 21% від загальної ціни Договору на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником, протягом 10 робочих днів від дня укладення Договору та отримання Замовником відповідного рахунку-фактури. Підрядник протягом 30 календарних днів з дня отримання авансових коштів підтверджує їх використання наданням Замовнику звіту про використання коштів за призначенням, якій стає невід’ємною частиною Договору, про використання авансових коштів разом з підтверджуючими документами (копії накладних/актів, платіжних доручень з відміткою банку, тощо). В разі ненадання у встановлений строк такого звіту або виявлення факту нецільового використання та/або невикористання авансового платежу Замовник вправі достроково розірвати Договір, повідомивши Підрядника та/або вимагати повернення всієї суми авансового платежу, з урахуванням інфляції та відсотків річних.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 21.00%
Подальша оплата Замовником за виконані роботи проводиться після підписання Сторонами акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в (далі – Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі – Довідка КБ-3) у термін до 45 календарних днів з врахуванням суми отриманого авансу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 79.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40538421 |
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, площа І. Франка, 5 |
Ім'я |
Дехтяренко Наталія Борисівна |
Телефон | 380442076176 |
Ел. пошта | vtp.kte@gmail.com |