На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
235 338 142.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
1) Тендерна пропозиція учасника, повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладенням ЕЦП/КЕП Гаранта (далі – Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписки з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта (вимога ТД, стор. 8). У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ростдорстрой» наявна банківська гарантія. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії, учасником надано довідку з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, але відсутня виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана Банком-гарантом, завірена печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта, що не відповідає вимогам ТД. 2) Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (вимога ТД, стор. 26). В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі; - копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Учасником надано копію договору оренди техніки №11/19-02 між ТОВ «НВО СВАРОГ» та ТОВ «Транс Лайн Груп», термін дії якого до 31.12.2020 р., що не відповідає вимогам ТД щодо надання у користування техніки, необхідної для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі. Також копія вище зазначеного договору не завірена учасником (згідно ТД (стор. 6) кожний аркуш тендерної пропозиції має містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі, а також відбиток печатки (у разі наявності печатки). Усі копії документів (окрім нотаріально завірених) мають бути засвідчені належним чином (ця вимога не стосується оригіналів документів)). Надані у складі тендерної пропозиції листи-підтвердження орендодавців, лізингодавців або інших осіб, які зазначені у відповідних договорах, щодо не заперечення використання машин, механізмів, обладнання та ін., не відповідають вимогам ТД, а саме відсутні погодження орендодавців, лізингодавців або інших осіб, які зазначені у відповідних договорах, щодо не заперечення використання машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. Відсутня копія договору №20Т від 06.03.2020 р. між ТОВ «Ростдорстрой» та ТОВ «Транс Лайн Груп», згідно якої будуть надаватися послуги технікою, а саме машинами маркірувальними Hofmann Y 18-1 та Hofmann Y 18-1 Universal. А також відсутні документи, які необхідно надати, згідно вимог ТД, якщо техніка не є власністю учасника (акти приймання-передачі та лист-підтвердження щодо використання техніки для виконання робіт за предметом закупівлі). 3) Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо). В підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 2 або - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). В підтвердження інформації, викладеної в довідці про перелік матеріально-технічної бази, учасником надано копію договору про тимчасове розташування обладнання на території ДРП-6 с. Гуйва Житомирського району «Житомирська ДЕД», який є неукладеним (ст. 639 Цивільного Кодексу України, такий договір є укладеним з моменту його підписання сторонами), договір не підписаний стороною, яка бере в оренду територію, а саме ТОВ «Ростдорстрой». 4) Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (при наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (не менше 1 особи); - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (не менше 1 особи); - геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (не менше 1 особи); - майстер (не менше 1 особи). - інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - інженер з безпеки руху або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи). Учасником ТОВ «Ростдорстрой» надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, згідно якої відсутній інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції. Також ТОВ «Ростдорстрой», не підтверджено інформацію щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, з п. 49 по п. 113 та з п. 115 по п. 144, а саме відсутні копії трудових книжок.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Тендерна пропозиція учасника, повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладенням ЕЦП/КЕП Гаранта (далі – Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписки з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта (вимога ТД, стор. 8). У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ростдорстрой» наявна банківська гарантія. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії, учасником надано довідку з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, але відсутня виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана Банком-гарантом, завірена печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта, що не відповідає вимогам ТД. 2) Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (вимога ТД, стор. 26). В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі; - копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Учасником надано копію договору оренди техніки №11/19-02 між ТОВ «НВО СВАРОГ» та ТОВ «Транс Лайн Груп», термін дії якого до 31.12.2020 р., що не відповідає вимогам ТД щодо надання у користування техніки, необхідної для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі. Також копія вище зазначеного договору не завірена учасником (згідно ТД (стор. 6) кожний аркуш тендерної пропозиції має містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі, а також відбиток печатки (у разі наявності печатки). Усі копії документів (окрім нотаріально завірених) мають бути засвідчені належним чином (ця вимога не стосується оригіналів документів)). Надані у складі тендерної пропозиції листи-підтвердження орендодавців, лізингодавців або інших осіб, які зазначені у відповідних договорах, щодо не заперечення використання машин, механізмів, обладнання та ін., не відповідають вимогам ТД, а саме відсутні погодження орендодавців, лізингодавців або інших осіб, які зазначені у відповідних договорах, щодо не заперечення використання машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. Відсутня копія договору №20Т від 06.03.2020 р. між ТОВ «Ростдорстрой» та ТОВ «Транс Лайн Груп», згідно якої будуть надаватися послуги технікою, а саме машинами маркірувальними Hofmann Y 18-1 та Hofmann Y 18-1 Universal. А також відсутні документи, які необхідно надати, згідно вимог ТД, якщо техніка не є власністю учасника (акти приймання-передачі та лист-підтвердження щодо використання техніки для виконання робіт за предметом закупівлі). 3) Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо). В підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 2 або - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). В підтвердження інформації, викладеної в довідці про перелік матеріально-технічної бази, учасником надано копію договору про тимчасове розташування обладнання на території ДРП-6 с. Гуйва Житомирського району «Житомирська ДЕД», який є неукладеним (ст. 639 Цивільного Кодексу України, такий договір є укладеним з моменту його підписання сторонами), договір не підписаний стороною, яка бере в оренду територію, а саме ТОВ «Ростдорстрой». 4) Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (при наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (не менше 1 особи); - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (не менше 1 особи); - геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (не менше 1 особи); - майстер (не менше 1 особи). - інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - інженер з безпеки руху або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи). Учасником ТОВ «Ростдорстрой» надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, згідно якої відсутній інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції. Також ТОВ «Ростдорстрой», не підтверджено інформацію щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, з п. 49 по п. 113 та з п. 115 по п. 144, а саме відсутні копії трудових книжок.
Код ЄДРПОУ | 33658865 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 65009, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ ГЕНУЕЗЬКА, будинок 1-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
Телефон | 0487847530 |
Ел. пошта | maiadudu33@gmail.com |
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №8554-р/пк-пз від 04.05.2020 р.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №8554-р/пк-пз від 04.05.2020 р.
Код ЄДРПОУ | 31481658 |
---|---|
Поштова адреса | 07351, Україна, Київська область, Вишгородський район, село Синяк,, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА , будинок 68 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Ждан |
Телефон | +380459635033 |
Ел. пошта | tdv_am@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 200274482 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Брест, Беларусь, 224012 г. Брест, ул. Калинина, 63 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" |
Телефон | |
Ел. пошта | s.polubelova@belautodor-ua.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40148165 |
---|---|
Поштова адреса | 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Данила Галицького, буд. 27, каб. 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Вакар Анатолій Миколайович |
Телефон | +380952924838 |
Ел. пошта | smeta@autostrada.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-02-13-002566-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 235 338 142.80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 235 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 1 176 690.71 UAH |
Період уточнень | до 9 березня, 09:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 березня, 09:00 |
Дата останніх змін | 10 липня, 12:51 |
Аукціон |
15 червня, 14:22 Переглянути |
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 22+483 – км 29+483, Житомирська областьDSTU B D.1.1-1: 2013. Reconstruction of the public road M-21 Vystupovichi - Zhytomyr - Mogilev-Podilsky (through Vinnytsia city) on the section of km 22 + 483 - km 29 + 483, Zhytomyr region1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45233000-9, Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг |
замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03451526 |
Поштова адреса | 10029, Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська, 16 |
Ім'я |
Рудюк Вікторія Олексіївна (Rudyuk Viktoriya Oleksiivna) |
Телефон | 380412470529 |
Ел. пошта | ztcad_tdv@ukr.net |