На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
Тендерну пропозицію відхилено відповідно до частини 1 статті 30 «Відхилення тендерних пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації; учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону», а саме: Учасником не дотримані вимоги підпункту 1 пункту 1.1 частини 1 Розділу 3 та пункту 2 додатку 2 тендерної документації (на кінцевий строк подання тендерних пропозицій не надана (не завантажена) окрема довідка, яка підтверджує офіційне працевлаштування робітників, за підписом директора та бухгалтера підприємства та скріплена печаткою).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Тендерну пропозицію відхилено відповідно до частини 1 статті 30 «Відхилення тендерних пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації; учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону», а саме: Учасником не дотримані вимоги підпункту 1 пункту 1.1 частини 1 Розділу 3 та пункту 2 додатку 2 тендерної документації (на кінцевий строк подання тендерних пропозицій не надана (не завантажена) окрема довідка, яка підтверджує офіційне працевлаштування робітників, за підписом директора та бухгалтера підприємства та скріплена печаткою).
Код ЄДРПОУ | 05763642 |
---|---|
Поштова адреса | 84302, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул.Конрада Гампера, 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сидоренко Володимир Вікторович |
Телефон | 380626410076,380626410076 |
Ел. пошта | ompt@skmz.dn.ua |
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
тендерну пропозицію відхилено відповідно до частини 1 статті 30 «Відхилення тендерних пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації; учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону», а саме: • Учасником не дотримані вимоги підпункту 1 пункту 1.1 частини 1 Розділу 3 та пункту 2 додатку 2 тендерної документації (на кінцевий строк подання тендерних пропозицій не надана (не завантажена) окрема довідка, яка підтверджує офіційне працевлаштування робітників, за підписом директора та бухгалтера підприємства та скріплена печаткою, копія звіту 1-ДФ за останній звітний період разом з квитанцією №2, що підтверджує його отримання органом ДФС); • Учасником не дотримані вимоги підпункту 1 пункту 1.1 частини 1 Розділу 3 та пункту 3 додатку 2 тендерної документації (на кінцевий строк подання тендерних пропозицій не надано (не завантажено) довідка у довільній формі щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору (один або декілька) на виконання робіт з заміни, реконструкції або капітального ремонту вагоноперекидачів або аналогічних розвантажувальних машин із зазначенням відомостей щодо предмету договору (договорів), контрагенту (контрагентів), адреси та номера (номерів) телефону ), контрагенту (контрагентів), копія договору (договорів) з усіма додатками); • Учасником не дотримані вимоги підпункту 3 пункту 1.1 частини 1 Розділу 3 тендерної документації (на кінцевий строк подання тендерних пропозицій документи передбачені вищезазначеним підпунктом надані (завантажені) частково).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
тендерну пропозицію відхилено відповідно до частини 1 статті 30 «Відхилення тендерних пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації; учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону», а саме: • Учасником не дотримані вимоги підпункту 1 пункту 1.1 частини 1 Розділу 3 та пункту 2 додатку 2 тендерної документації (на кінцевий строк подання тендерних пропозицій не надана (не завантажена) окрема довідка, яка підтверджує офіційне працевлаштування робітників, за підписом директора та бухгалтера підприємства та скріплена печаткою, копія звіту 1-ДФ за останній звітний період разом з квитанцією №2, що підтверджує його отримання органом ДФС); • Учасником не дотримані вимоги підпункту 1 пункту 1.1 частини 1 Розділу 3 та пункту 3 додатку 2 тендерної документації (на кінцевий строк подання тендерних пропозицій не надано (не завантажено) довідка у довільній формі щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору (один або декілька) на виконання робіт з заміни, реконструкції або капітального ремонту вагоноперекидачів або аналогічних розвантажувальних машин із зазначенням відомостей щодо предмету договору (договорів), контрагенту (контрагентів), адреси та номера (номерів) телефону ), контрагенту (контрагентів), копія договору (договорів) з усіма додатками); • Учасником не дотримані вимоги підпункту 3 пункту 1.1 частини 1 Розділу 3 тендерної документації (на кінцевий строк подання тендерних пропозицій документи передбачені вищезазначеним підпунктом надані (завантажені) частково).
Код ЄДРПОУ | 00168076 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ СУХИЙ ОСТРІВ , будинок 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОВАЖМАШ" |
Телефон | 0675685086 |
Ел. пошта | korolyov@dtm.dp.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39400838 |
---|---|
Поштова адреса | 03150, Україна, м. Київ, м. Київ, Єжи Гедройця, буд. 6, офіс 307 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Никитенко Віталій Олександрович |
Телефон | 380504729853,380504729853 |
Ел. пошта | llcstem@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37553777 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 02132, Київ, вул. Малоземельна, буд. 75 А, прим. 96 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВ "ІНТЕЛ ЕНЕРГО" |
Телефон | +380443384890 |
Ел. пошта | intel_energo@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-03-04-003438-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 52 400 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 52 400.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 260 000.00 UAH |
Період уточнень | до 12 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 11 червня, 14:59 |
Аукціон |
18 травня, 11:35 Переглянути |
Роботи з заміни вагоноперекидача стаціонарного роторного ВРС-125 № 1 на ВРС-125М (демонтаж, монтаж)Works on replacement of stationary rotary wagon tipper WSR-125 №1 on WSR-1251 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45250000-4, Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури |
Розрахунки з Виконавцем за даним Договором здійснюються Замовником в наступному порядку: попередня оплата здійснюється Замовником у кожному випадку за рішенням Замовника та з урахуванням наявності фінансових можливостей у Замовника, а саме: - попередня оплата у розмірі 20% від ціни договору здійснюється протягом 10 календарних днів з дати отримання рахунку;
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 20.00%
попередня оплата у розмірі 5% від ціни договору здійснюється протягом 45 календарних днів з дати отримання рахунку;
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
попередня оплата у розмірі 10% від ціни договору здійснюється протягом 75 календарних днів з дати отримання рахунку;
Тип оплати: Аванс
Період: 75 календарних днів
Розмір оплати: 10.00%
попередня оплата у розмірі 10% від ціни договору здійснюється протягом 190 календарних днів з дати отримання рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 190 календарних днів
Розмір оплати: 10.00%
попередня оплата у розмірі 10% від ціни договору здійснюється протягом 220 календарних днів з дати отримання рахунку. Виконавець надає Замовнику письмове обґрунтування обсягу попередньої оплати у кожному випадку. В разі прийняття Замовником рішення про здійснення попередньої оплати та її розміру у кожному випадку, про що Замовник письмово повідомляє Виконавця, попередня оплата здійснюється Замовником на підставі рахунку Виконавця.
Тип оплати: Аванс
Період: 220 календарних днів
Розмір оплати: 10.00%
Оплата 45% від ціни договору здійснюється Замовником поетапно з урахуванням попередньої оплати протягом 10 (десяти) календарних днів на підставі підписання Сторонами відповідного Акту прийому-передачі виконаних робіт (Акт приймання виконаних будівельних робіт (Типова форма №КБ-2в)) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (та витрат/ (Типова форма №КБ-3)) та за умови своєчасної реєстрації Виконавцем податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних згідно з чинним законодавством України. У разі неможливості здійснення Замовником попередньої оплати у кожному випадку за рішенням Замовника та з урахуванням фінансових можливостей Замовника, визначається наступний порядок розрахунків з Виконавцем: • Оплата 100% від ціни договору здійснюється Замовником поетапно протягом 10 (десяти) робочих днів на підставі підписання Сторонами відповідного Акту прийому-передачі виконаних робіт (Акт приймання виконаних будівельних робіт (Типова форма № КБ-2В)) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт (та витрат / (Типова форма № КБ-3)) і за умови своєчасної реєстрації Виконавцем податкової накладної / розрахунку коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних згідно з чинним законодавством України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 45.00%
Назва організації | Вуглегірська ТЕС ПАТ "Центренерго" |
Повна назва організації | Вуглегірська ТЕС ПАТ "Центренерго" |
Код ЄДРПОУ | 00131245 |
Назва організації | Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго" |
Повна назва організації | Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго" |
Код ЄДРПОУ | 22927045 |
Назва організації | Вуглегірська ТЕС ПАТ "Центренерго" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00131245 |
Поштова адреса | 84792, Україна, Донецька область, Світлодарськ, Донецька обл., м.Світлодарськ |
Ім'я |
Синча Роман |
Телефон | +380624957307 |
Ел. пошта | tender@utes.centrenergo.com |