На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 000 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 30604691 |
---|---|
Поштова адреса | 04208, Україна, Київська область, Київ, пр-т Рад. України, 7, кв.33 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Каплинський Дмитро Миколайович |
Телефон | +380443338473 |
Ел. пошта | mproekt@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32376542 |
---|---|
Поштова адреса | 02660, Україна, м. Київ, м. Київ, Колекторна, 17 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Климчук Сергій Миколайович |
Телефон | 380445072380,380672478619 |
Ел. пошта | officepnt@gmail.com |
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 29 квітня, 13:53
Опис
неможливість виправлення виявлених порушень постала необхідність у відміні вказаних процедур закупівель, відповідно до абз.2, част. 1, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі- Закон)
Ідентифікаційний номер | UA-2020-03-05-002192-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 8 000 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 100 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 40 000.00 UAH |
Період уточнень | до 15 березня, 10:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 березня, 10:00 |
Дата останніх змін | 29 квітня, 13:53 |
Аукціон |
26 березня, 13:50 Переглянути |
Початок аукціону: | 26 березня, 13:29 |
розробка проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса на ділянці км 296+000 – км 307+000 (джерело фінансування закупівлі - державний бюджет)1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71320000-7, Послуги з інженерного проектування |
3.1 Розрахунки за виконанні роботи здійснюються в межах договірної ціни та виділених коштів на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника), але не більше 60% до отримання позитивного висновку експертизи. 3.2 Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти здачі-приймання виконаних робіт, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 25 числа поточного місяця. До акту здачі-приймання виконаних робіт додаються виконавчі кошториси. 3.3 Замовник на протязі 15 днів (при наявності відкритих бюджетних асигнувань) від дня одержання акту здачі-приймання виконаних робіт перевіряє належність його виконання та підписує його і повертає Підряднику або надає мотивовану відповідь від прийняття робіт з переліком недоліків в письмовому вигляді. Якщо Замовник у зазначений термін письмово не висунув мотивованих зауважень до проектно-кошторисної документації - вона вважається такою, що прийнята Замовником без зауважень і підлягає оплаті. Якщо при здаванні-прийманні робіт будуть виявлені суттєві недоробки, що виникли з вини Підрядника, Замовник не підписує акт і затримує оплату робіт, виконаних з порушенням. 3.4 Замовник здійснює оплату робіт на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 5 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 60.00%
3.5 Остаточний розрахунок вартості договору, за розроблену проектно-кошторисну документацію здійснюється протягом 5 робочих днів з дня отримання позитивного висновку комплексної державної експертизи.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 40.00%
Назва організації | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Повна назва організації | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ | 25829550 |
Назва організації | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25829550 |
Поштова адреса | 65031, Україна, Одеська область, Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Ім'я |
Носуленко Анна Сергіївна |
Телефон | +380487932826 |
Ел. пошта | asnn@ukr.net |