На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 276 704.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Не відповідає вимогам тендерної документації
1) Згідно вимог пп.1.1. п.1 Додатка № 1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю, обладнання, що відображене учасником у Довідці як орендоване та/або яке знаходиться у лізингу, та/або яке залучається для надання послуг, тощо, документально підтверджуються учасником в складі тендерної пропозиції документами, серед яких: - оригіналом листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), згідно договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, щодо незаперечення використання учасником його машин, механізмів та техніки для надання послуг за предметом закупівлі. На виконання зазначеної вище вимоги, Учасником у складі поданої ним тендерної пропозиції надано сканкопії з копій листів-підтверджень від ТзОВ «ТЕХВЕЙ» (№03/6 від 23 березня 2020), ТзОВ «СВІТ БУДІВЕЛЬНОЇ ТЕХНІКИ» (№48/3 від 17 березня 2020) та ТзОВ «Інвестиції У.П.» (№12т від 24 березня 2020), що вбачається із позначки «Копія вірна» на цих документах. Із зазначеного вище вбачається, що Замовником встановлена конкретна вимога подачі оригіналу листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), згідно договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, щодо незаперечення використання учасником його машин, механізмів та техніки для надання послуг за предметом закупівлі. 2) Згідно вимог пп.1.1. п.1 Додатка № 7 тендерної документації Замовника на цю закупівлю, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документи, що підтверджують правомочність керівника: - оригінал рішення про призначення керівника (або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/установи/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення - за наявності та необхідності такого, у іншому випадку надати лист-пояснення); - оригінал наказу на призначення керівника. На виконання зазначеної вище вимоги, Учасником у складі поданої ним тендерної пропозиції надано сканкопії з копій документів, що підтверджують правомочність керівника (рішення про призначення керівника – протокол зборів засновників (учасників) №01\01 від 18.03.2016 та наказ про призначення керівника №1 від 21.03.2016), що вбачається із позначки «Копія вірна» на цих документах. Із зазначеного вище вбачається, що Замовником встановлена конкретна вимога подачі оригіналів документів, що підтверджують правомочність керівника. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на цю закупівлю: «усі документи, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином засвідчених копій документів в кольоровому режимі, у вигляді електронних файлів у форматі .pdf; завантаженим файлам повинна бути присвоєна назва, яка відповідає змісту завантаженого документу, документ розміщений на декількох сторінках повинен бути завантажений одним файлом, документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, подаються в окремому файлі (недотримання учасниками вимоги цього абзацу щодо оформлення завантажених файлів пропозиції вважатиметься Замовником формальною (несуттєвою) помилкою). ПРИМІТКА! Це не стосується випадків встановлення Замовником у тендерній документації конкретних вимог до подачі певного документа, в такому випадку учасникам необхідно дотримуватися встановлених Замовником вимог.» Також згідно вимог п.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на цю закупівлю подані учасниками належним чином засвідчені копії документів повинні містити власноручний підпис керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції із зазначенням прізвища, ініціалів, посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна». Окрім того, що учасником подані сканкопії не з оригіналів – подані ним копії не є належним чином засвідчені, оскільки не містять прізвища, ініціалів, посади особи, яка підписує тендерну пропозицію. Відповідно, Учасником не виконано зазначені вище вимоги тендерної документації Замовника, так, як Замовником встановлювалася конкретна вимога щодо подачі оригіналів зазначених вище документів, в той час, як Учасник надав сканкопії з копій (неналежним чином засвідчених), а тендерна пропозиція ТзОВ «РЕММ» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється Замовником на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Згідно вимог пп.1.1. п.1 Додатка № 1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю, обладнання, що відображене учасником у Довідці як орендоване та/або яке знаходиться у лізингу, та/або яке залучається для надання послуг, тощо, документально підтверджуються учасником в складі тендерної пропозиції документами, серед яких: - оригіналом листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), згідно договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, щодо незаперечення використання учасником його машин, механізмів та техніки для надання послуг за предметом закупівлі. На виконання зазначеної вище вимоги, Учасником у складі поданої ним тендерної пропозиції надано сканкопії з копій листів-підтверджень від ТзОВ «ТЕХВЕЙ» (№03/6 від 23 березня 2020), ТзОВ «СВІТ БУДІВЕЛЬНОЇ ТЕХНІКИ» (№48/3 від 17 березня 2020) та ТзОВ «Інвестиції У.П.» (№12т від 24 березня 2020), що вбачається із позначки «Копія вірна» на цих документах. Із зазначеного вище вбачається, що Замовником встановлена конкретна вимога подачі оригіналу листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), згідно договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, щодо незаперечення використання учасником його машин, механізмів та техніки для надання послуг за предметом закупівлі. 2) Згідно вимог пп.1.1. п.1 Додатка № 7 тендерної документації Замовника на цю закупівлю, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документи, що підтверджують правомочність керівника: - оригінал рішення про призначення керівника (або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/установи/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення - за наявності та необхідності такого, у іншому випадку надати лист-пояснення); - оригінал наказу на призначення керівника. На виконання зазначеної вище вимоги, Учасником у складі поданої ним тендерної пропозиції надано сканкопії з копій документів, що підтверджують правомочність керівника (рішення про призначення керівника – протокол зборів засновників (учасників) №01\01 від 18.03.2016 та наказ про призначення керівника №1 від 21.03.2016), що вбачається із позначки «Копія вірна» на цих документах. Із зазначеного вище вбачається, що Замовником встановлена конкретна вимога подачі оригіналів документів, що підтверджують правомочність керівника. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на цю закупівлю: «усі документи, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином засвідчених копій документів в кольоровому режимі, у вигляді електронних файлів у форматі .pdf; завантаженим файлам повинна бути присвоєна назва, яка відповідає змісту завантаженого документу, документ розміщений на декількох сторінках повинен бути завантажений одним файлом, документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, подаються в окремому файлі (недотримання учасниками вимоги цього абзацу щодо оформлення завантажених файлів пропозиції вважатиметься Замовником формальною (несуттєвою) помилкою). ПРИМІТКА! Це не стосується випадків встановлення Замовником у тендерній документації конкретних вимог до подачі певного документа, в такому випадку учасникам необхідно дотримуватися встановлених Замовником вимог.» Також згідно вимог п.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на цю закупівлю подані учасниками належним чином засвідчені копії документів повинні містити власноручний підпис керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції із зазначенням прізвища, ініціалів, посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна». Окрім того, що учасником подані сканкопії не з оригіналів – подані ним копії не є належним чином засвідчені, оскільки не містять прізвища, ініціалів, посади особи, яка підписує тендерну пропозицію. Відповідно, Учасником не виконано зазначені вище вимоги тендерної документації Замовника, так, як Замовником встановлювалася конкретна вимога щодо подачі оригіналів зазначених вище документів, в той час, як Учасник надав сканкопії з копій (неналежним чином засвідчених), а тендерна пропозиція ТзОВ «РЕММ» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється Замовником на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
Код ЄДРПОУ | 40357539 |
---|---|
Поштова адреса | 79035, Україна, Львівська область, Львів, 79035, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ БУЗКОВА, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕММ" |
Телефон | 380673703661 |
Ел. пошта | ceo@remm.com.ua |
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
1) Згідно вимог пп.1.1. п.1 Додатка № 1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю, обладнання, що відображене учасником у Довідці як орендоване та/або яке знаходиться у лізингу, та/або яке залучається для надання послуг, тощо, документально підтверджуються учасником в складі тендерної пропозиції документами, серед яких: - сканкопіями договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю відображену учасником в довідці, чинних протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі. Відповідно до пп.4.4 п.4 Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації на цю закупівлю, строк надання послуг – з дати укладання договору по 31.12.2020 р. На виконання зазначеної вище вимоги, Учасником у складі поданої ним тендерної пропозиції надано сканкопію договору про надання послуг технікою № 16/09 від 16 вересня 2019, термін дії якого – до 16.09.2020. Із зазначеного вище вбачається, що Учасником надано договір, який не є чинним протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі. 2) Згідно вимог пп.1.1. п.1 Додатка № 1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю, обладнання, що відображене учасником у Довідці як орендоване та/або яке знаходиться у лізингу, та/або яке залучається для надання послуг, тощо, документально підтверджуються учасником в складі тендерної пропозиції документами, серед яких: - оригіналом листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), згідно договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, щодо незаперечення використання учасником його машин, механізмів та техніки для надання послуг за предметом закупівлі. На виконання зазначеної вимоги Учасником не надано жодного документа. 3) Згідно вимог пп.2.1. п.2 Додатка № 1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Наявність в учасника кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, документально підтверджується в складі тендерної пропозиції сканкопіями трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу та/або наказів про прийняття на роботу таких осіб, або іншим документом, який підтверджує працевлаштування працівників учасника, на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці. Учасники в складі тендерної пропозиції обов’язково надають згоду (лист довільної форми) на обробку та використання персональних даних працівників, інформація по яких відображена учасником в Довідці. На виконання зазначеної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників №03 від 31.03.2019, однак, на працівника, зазначеного у цій довідці у п. 9 не надано документального підтвердження на працевлаштування та згоди на обробку та використання його персональних даних. 4) Згідно вимог пп.3.1. п.3 Додатка № 1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю, учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору (ів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. * Аналогічним договором є договір про надання послуг/виконання робіт з ліквідації пошкоджень елементів / поточного ремонту / реконструкції / капітального ремонту / будівництва мостового переходу (мосту, шляхопроводу) на автомобільних дорогах державного або місцевого значення та/або договір, в складі якого надавались послуги/виконувались роботи з ліквідації пошкоджень елементів / поточного ремонту / реконструкції / капітального ремонту / будівництва мостового переходу (мосту, шляхопроводу) на автомобільних дорогах державного або місцевого значення. На виконання зазначеної вище вимоги Учасником надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору №05 від 31.03.2020, у якій зазначив договір №0807 від 18.07.2019 «Капітальний ремонт шляхопроводу на перетині проспектів Комарова та Леся Курбаса із залізницею Київ – Волинський – Святошино (біля платформи «Борщагівка»)». Однак, відповідно до чинного законодавства, дорога, на якій здійснювався капітальний ремонт шляхопроводу згідно поданого Учасником договору – не відноситься до автомобільних доріг державного або місцевого значення. Відтак, наданий Учасником договір не є аналогічним в розумінні вимог тендерної документації на цю закупівлю. Згідно вимог цього ж пункту тендерної документації Замовника на цю закупівлю, наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції документами, серед яких: сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів), від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. На виконання цієї вимоги Учасником не надано жодного документа. Відповідно, Учасником не виконано зазначені вище вимоги тендерної документації Замовника, а тендерна пропозиція ТзОВ «САНТОРІС» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону та тендерною документацією на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Згідно вимог пп.1.1. п.1 Додатка № 1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю, обладнання, що відображене учасником у Довідці як орендоване та/або яке знаходиться у лізингу, та/або яке залучається для надання послуг, тощо, документально підтверджуються учасником в складі тендерної пропозиції документами, серед яких: - сканкопіями договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю відображену учасником в довідці, чинних протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі. Відповідно до пп.4.4 п.4 Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації на цю закупівлю, строк надання послуг – з дати укладання договору по 31.12.2020 р. На виконання зазначеної вище вимоги, Учасником у складі поданої ним тендерної пропозиції надано сканкопію договору про надання послуг технікою № 16/09 від 16 вересня 2019, термін дії якого – до 16.09.2020. Із зазначеного вище вбачається, що Учасником надано договір, який не є чинним протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі. 2) Згідно вимог пп.1.1. п.1 Додатка № 1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю, обладнання, що відображене учасником у Довідці як орендоване та/або яке знаходиться у лізингу, та/або яке залучається для надання послуг, тощо, документально підтверджуються учасником в складі тендерної пропозиції документами, серед яких: - оригіналом листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), згідно договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, щодо незаперечення використання учасником його машин, механізмів та техніки для надання послуг за предметом закупівлі. На виконання зазначеної вимоги Учасником не надано жодного документа. 3) Згідно вимог пп.2.1. п.2 Додатка № 1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Наявність в учасника кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, документально підтверджується в складі тендерної пропозиції сканкопіями трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу та/або наказів про прийняття на роботу таких осіб, або іншим документом, який підтверджує працевлаштування працівників учасника, на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці. Учасники в складі тендерної пропозиції обов’язково надають згоду (лист довільної форми) на обробку та використання персональних даних працівників, інформація по яких відображена учасником в Довідці. На виконання зазначеної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників №03 від 31.03.2019, однак, на працівника, зазначеного у цій довідці у п. 9 не надано документального підтвердження на працевлаштування та згоди на обробку та використання його персональних даних. 4) Згідно вимог пп.3.1. п.3 Додатка № 1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю, учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору (ів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. * Аналогічним договором є договір про надання послуг/виконання робіт з ліквідації пошкоджень елементів / поточного ремонту / реконструкції / капітального ремонту / будівництва мостового переходу (мосту, шляхопроводу) на автомобільних дорогах державного або місцевого значення та/або договір, в складі якого надавались послуги/виконувались роботи з ліквідації пошкоджень елементів / поточного ремонту / реконструкції / капітального ремонту / будівництва мостового переходу (мосту, шляхопроводу) на автомобільних дорогах державного або місцевого значення. На виконання зазначеної вище вимоги Учасником надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору №05 від 31.03.2020, у якій зазначив договір №0807 від 18.07.2019 «Капітальний ремонт шляхопроводу на перетині проспектів Комарова та Леся Курбаса із залізницею Київ – Волинський – Святошино (біля платформи «Борщагівка»)». Однак, відповідно до чинного законодавства, дорога, на якій здійснювався капітальний ремонт шляхопроводу згідно поданого Учасником договору – не відноситься до автомобільних доріг державного або місцевого значення. Відтак, наданий Учасником договір не є аналогічним в розумінні вимог тендерної документації на цю закупівлю. Згідно вимог цього ж пункту тендерної документації Замовника на цю закупівлю, наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції документами, серед яких: сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів), від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. На виконання цієї вимоги Учасником не надано жодного документа. Відповідно, Учасником не виконано зазначені вище вимоги тендерної документації Замовника, а тендерна пропозиція ТзОВ «САНТОРІС» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону та тендерною документацією на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
Код ЄДРПОУ | 42381229 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 04070, м.Київ, ВУЛИЦЯ ВЕРХНІЙ ВАЛ, будинок 72 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТОРІС" |
Телефон | +380500181413 |
Ел. пошта | santoris1720@gmail.com |
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
1) Згідно вимог пп.1.1. п.1 Додатка № 1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю, обладнання, що відображене учасником у Довідці як орендоване та/або яке знаходиться у лізингу, та/або яке залучається для надання послуг, тощо, документально підтверджуються учасником в складі тендерної пропозиції документами, серед яких: - сканкопіями договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю відображену учасником в довідці, чинних протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі. На виконання зазначеної вище вимоги, Учасником у складі поданої ним тендерної пропозиції на підтвердження наявності у нього обладнання, серед іншого надано сканкопію договору №21 від 02.04.2020 із фізичною особою Ващуком Юрієм Святославовичем про надання в оренду вантажного автокрану. Відповідно до ч.2 статті 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Учасником надано сканкопію договору, який не є нотаріально посвідчений. Відтак, такий договір не набув чинності та вважається нікчемним згідно ч.1 ст. 220 Цивільного кодексу України, де зазначено, що у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно, Учасником не виконано зазначені вище вимоги тендерної документації Замовника, а тендерна пропозиція ТзОВ «РБП ТРАНС-МОСТ» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та тендерною документацією на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Згідно вимог пп.1.1. п.1 Додатка № 1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю, обладнання, що відображене учасником у Довідці як орендоване та/або яке знаходиться у лізингу, та/або яке залучається для надання послуг, тощо, документально підтверджуються учасником в складі тендерної пропозиції документами, серед яких: - сканкопіями договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю відображену учасником в довідці, чинних протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі. На виконання зазначеної вище вимоги, Учасником у складі поданої ним тендерної пропозиції на підтвердження наявності у нього обладнання, серед іншого надано сканкопію договору №21 від 02.04.2020 із фізичною особою Ващуком Юрієм Святославовичем про надання в оренду вантажного автокрану. Відповідно до ч.2 статті 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Учасником надано сканкопію договору, який не є нотаріально посвідчений. Відтак, такий договір не набув чинності та вважається нікчемним згідно ч.1 ст. 220 Цивільного кодексу України, де зазначено, що у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно, Учасником не виконано зазначені вище вимоги тендерної документації Замовника, а тендерна пропозиція ТзОВ «РБП ТРАНС-МОСТ» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та тендерною документацією на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
Код ЄДРПОУ | 35128833 |
---|---|
Поштова адреса | 45650, Україна, Волинська область, село Ратнів, вул. Перемоги, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Рицай Володимир Ростиславович |
Телефон | +380332782408 |
Ел. пошта | rbp.most@gmail.com |
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
1) Згідно вимог пп.1.1. п.1 Додатка № 1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю, учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Для підтвердження наявності власного обладнання учасник в складі тендерної пропозиції надає: - сканкопії свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, основних (дорожніх) машин та механізмів або інший документ, що посвідчує право власності (обліку) (на транспортні засоби, основні (дорожні) машини та механізми, які не підлягають державній реєстрації) на кожну одиницю відображену учасником в довідці. На виконання зазначеної вище вимоги, Учасником у складі поданої ним тендерної пропозиції надано Довідку №80 від 01.04.2020, у п.8 якої зазначено про наявність власного крану автомобільного КС 4561А, 1979 року випуску та не надано жодного документа, який би підтверджував право власності на нього. 2) Згідно вимог пп.3.1. п.3 Додатка № 1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю, наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції документами, серед яких: сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів), від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, суму (вартість), наданих послуг/виконаних робіт, дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт, відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт, відсутність з боку замовника претензій, позовів тощо щодо порушення учасником умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон). На виконання зазначеної вище вимоги, Учасником у складі поданої ним тендерної пропозиції надано позитивний лист-відгук (№38/1/л від 06.05.2019), у якому немає всієї інформації, яка вимагалася Замовником, а саме: відсутня інформація стосовно відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. 3) Згідно вимог п.2 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії. Згідно вимог зазначеного пункту строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. Відповідно до п.4 цього ж Розділу ІІІ – тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. На виконання зазначеної вище вимоги Учасником надано забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії № BG/UA/03-2-2329 від 03.04.2020. Згідно умов наданої Учасником банківської гарантії така гарантія набуває чинності з 12.05.2020, в той час як тендерна пропозиція діє з дати розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до абз.2 ч.1 ст. 27 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Керуючись зазначеним, розкриття частини тендерної пропозиції на цю закупівлю здійснюється у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій – 04.04.2020, 20:01 – в той час, як забезпечення тендерної пропозиції набуває чинності лише з 12.05.2020. Відповідно, втрачається суть такої банківської гарантії, оскільки у період з 04.04.2020 по 12.05.2020 тендерна пропозиція Учасника вже діє, а забезпечення такої тендерної пропозиції ще ні – відповідно, у цей період Замовник позбавлений можливості отримати виплату за цією гарантією за настання певних підстав, визначених Законом та цією банківською гарантією, зокрема. Відповідно, Учасником не виконано зазначені вище вимоги тендерної документації Замовника, а тендерна пропозиція ТзОВ «ВОЛИНСЬКА МОСТОБУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону та тендерною документацією на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Згідно вимог пп.1.1. п.1 Додатка № 1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю, учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Для підтвердження наявності власного обладнання учасник в складі тендерної пропозиції надає: - сканкопії свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, основних (дорожніх) машин та механізмів або інший документ, що посвідчує право власності (обліку) (на транспортні засоби, основні (дорожні) машини та механізми, які не підлягають державній реєстрації) на кожну одиницю відображену учасником в довідці. На виконання зазначеної вище вимоги, Учасником у складі поданої ним тендерної пропозиції надано Довідку №80 від 01.04.2020, у п.8 якої зазначено про наявність власного крану автомобільного КС 4561А, 1979 року випуску та не надано жодного документа, який би підтверджував право власності на нього. 2) Згідно вимог пп.3.1. п.3 Додатка № 1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю, наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції документами, серед яких: сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів), від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, суму (вартість), наданих послуг/виконаних робіт, дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт, відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт, відсутність з боку замовника претензій, позовів тощо щодо порушення учасником умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон). На виконання зазначеної вище вимоги, Учасником у складі поданої ним тендерної пропозиції надано позитивний лист-відгук (№38/1/л від 06.05.2019), у якому немає всієї інформації, яка вимагалася Замовником, а саме: відсутня інформація стосовно відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. 3) Згідно вимог п.2 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії. Згідно вимог зазначеного пункту строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. Відповідно до п.4 цього ж Розділу ІІІ – тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. На виконання зазначеної вище вимоги Учасником надано забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії № BG/UA/03-2-2329 від 03.04.2020. Згідно умов наданої Учасником банківської гарантії така гарантія набуває чинності з 12.05.2020, в той час як тендерна пропозиція діє з дати розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до абз.2 ч.1 ст. 27 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Керуючись зазначеним, розкриття частини тендерної пропозиції на цю закупівлю здійснюється у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій – 04.04.2020, 20:01 – в той час, як забезпечення тендерної пропозиції набуває чинності лише з 12.05.2020. Відповідно, втрачається суть такої банківської гарантії, оскільки у період з 04.04.2020 по 12.05.2020 тендерна пропозиція Учасника вже діє, а забезпечення такої тендерної пропозиції ще ні – відповідно, у цей період Замовник позбавлений можливості отримати виплату за цією гарантією за настання певних підстав, визначених Законом та цією банківською гарантією, зокрема. Відповідно, Учасником не виконано зазначені вище вимоги тендерної документації Замовника, а тендерна пропозиція ТзОВ «ВОЛИНСЬКА МОСТОБУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону та тендерною документацією на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
Код ЄДРПОУ | 32501271 |
---|---|
Поштова адреса | 43026, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Кравчука 46Г квартира 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | ТзОВ "Волинська мостобудівельна компанія" |
Телефон | +380504383194 |
Ел. пошта | vmk.lutsk@ukr.net |
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
1) Згідно вимог пп.1.1. п.1 Додатка № 1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю, обладнання, що відображене учасником у Довідці як орендоване та/або яке знаходиться у лізингу, та/або яке залучається для надання послуг, тощо, документально підтверджуються учасником в складі тендерної пропозиції документами, серед яких: - сканкопіями договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю відображену учасником в довідці, чинних протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі. На виконання зазначеної вище вимоги, Учасником у складі поданої ним тендерної пропозиції на підтвердження наявності у нього обладнання, серед іншого надано сканкопію договору №0320/1 від 26.03.2020 із ФОП Британ Володимир Ярославович про надання послуг будівельних механізмів (кран КАМАЗ 53213). У п.7.1. цього Договору зазначається, що даний Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін. Однак, згаданий Договір – не підписаний зі сторони Замовника. Відтак, такий Договір не набув чинності, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника. 2) Згідно вимог пп.2.1. п.2 Додатка № 1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. *Учасники включають в Довідку кваліфікованих працівників, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток №3 до тендерної документації) з дотриманням діючих норм і правил. Наявність в учасника кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, документально підтверджується в складі тендерної пропозиції сканкопіями трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу та/або наказів про прийняття на роботу таких осіб, або іншим документом, який підтверджує працевлаштування працівників учасника, на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці. На виконання зазначеної вище вимоги Учасником надано Довідку про наявність працівників вих. №010420/5 від 01.04.2020, в якій у п.22 зазначено екскаваторника Якима Василя Васильовича. Однак, у цивільно-правовій угоді №25 від 30.03.2020, яку надано Учасником для підтвердження працевлаштування зазначеного працівника – такий працівник є автокранівником. Відтак, у цій частині Учасником надано недостовірну інформацію у наданій ним довідці про наявність працівників. Відповідно, Учасником не виконано зазначені вище вимоги тендерної документації Замовника, а тендерна пропозиція ТзОВ «СПЕЦАВТОГІДРОБУД» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону та тендерною документацією на цю закупівлю і відхиляється Замовником керуючись ч. 7 ст. 28 Закону та на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Згідно вимог пп.1.1. п.1 Додатка № 1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю, обладнання, що відображене учасником у Довідці як орендоване та/або яке знаходиться у лізингу, та/або яке залучається для надання послуг, тощо, документально підтверджуються учасником в складі тендерної пропозиції документами, серед яких: - сканкопіями договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю відображену учасником в довідці, чинних протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі. На виконання зазначеної вище вимоги, Учасником у складі поданої ним тендерної пропозиції на підтвердження наявності у нього обладнання, серед іншого надано сканкопію договору №0320/1 від 26.03.2020 із ФОП Британ Володимир Ярославович про надання послуг будівельних механізмів (кран КАМАЗ 53213). У п.7.1. цього Договору зазначається, що даний Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін. Однак, згаданий Договір – не підписаний зі сторони Замовника. Відтак, такий Договір не набув чинності, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника. 2) Згідно вимог пп.2.1. п.2 Додатка № 1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. *Учасники включають в Довідку кваліфікованих працівників, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток №3 до тендерної документації) з дотриманням діючих норм і правил. Наявність в учасника кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, документально підтверджується в складі тендерної пропозиції сканкопіями трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу та/або наказів про прийняття на роботу таких осіб, або іншим документом, який підтверджує працевлаштування працівників учасника, на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці. На виконання зазначеної вище вимоги Учасником надано Довідку про наявність працівників вих. №010420/5 від 01.04.2020, в якій у п.22 зазначено екскаваторника Якима Василя Васильовича. Однак, у цивільно-правовій угоді №25 від 30.03.2020, яку надано Учасником для підтвердження працевлаштування зазначеного працівника – такий працівник є автокранівником. Відтак, у цій частині Учасником надано недостовірну інформацію у наданій ним довідці про наявність працівників. Відповідно, Учасником не виконано зазначені вище вимоги тендерної документації Замовника, а тендерна пропозиція ТзОВ «СПЕЦАВТОГІДРОБУД» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону та тендерною документацією на цю закупівлю і відхиляється Замовником керуючись ч. 7 ст. 28 Закону та на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
Код ЄДРПОУ | 37000116 |
---|---|
Поштова адреса | 82400, Україна, Львівська область, місто Стрий, ВУЛИЦЯ ГРАБОВЕЦЬКА, будинок 5Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Іван Кремінець |
Телефон | +380686447119 |
Ел. пошта | specialbud@ukr.net |
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
1) Згідно вимог пп.2.1. п.2 Додатка № 1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. *Учасники включають в Довідку кваліфікованих працівників, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток №3 до тендерної документації) з дотриманням діючих норм і правил. Наявність в учасника кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, документально підтверджується в складі тендерної пропозиції сканкопіями трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу та/або наказів про прийняття на роботу таких осіб, або іншим документом, який підтверджує працевлаштування працівників учасника, на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці. На виконання зазначеної вище вимоги Учасником надано Довідку про наявність працівників №5/П/4 від 01.04.2020, у якій зазначено про наявність в учасника 13-ти працівників, серед яких чотири бетонярі, які, відповідно до поданих учасником наказів про призначення їх на посади (№34-к від 04.10.2019, №23-к від 09.08.2019, №35-к від 04.10.2019, №22-к від 08.08.2019), прийняті для виконання робіт на іншому об’єкті, який не є предметом цієї закупівлі. Окрім зазначених бетонярів та керівного складу, в учасника для безпосереднього виконання робіт за предметом закупівлі, згідно даних Довідки, залишається два майстри та водій. Наявність таких трьох працівників є очевидно недостатньою для виконання робіт згідно технічного завдання на цю закупівлю, як вимагалося Замовником у тендерній документації. 2) Згідно вимог пп.3.1. п.3 Додатка № 1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю, учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору (ів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. * Аналогічним договором є договір про надання послуг/виконання робіт з ліквідації пошкоджень елементів / поточного ремонту / реконструкції / капітального ремонту / будівництва мостового переходу (мосту, шляхопроводу) на автомобільних дорогах державного або місцевого значення та/або договір, в складі якого надавались послуги/виконувались роботи з ліквідації пошкоджень елементів / поточного ремонту / реконструкції / капітального ремонту / будівництва мостового переходу (мосту, шляхопроводу) на автомобільних дорогах державного або місцевого значення. На виконання зазначеної вище вимоги Учасником надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору №5/П/5 від 01.04.2020, у якій зазначив договір №10 від 27.07.2016 «Реконструкція «відновлення» зруйнованого моста з розчисткою русла ріки у с. Заріччя Старосамбірського району Львівської області». Однак, відповідно до чинного законодавства, дорога, на якій здійснювалася реконструкція «відновлення» зруйнованого моста згідно поданого Учасником договору – не відноситься до автомобільних доріг державного або місцевого значення. Відтак, наданий Учасником договір не є аналогічним в розумінні вимог тендерної документації на цю закупівлю. Відповідно, Учасником не виконано зазначені вище вимоги тендерної документації Замовника, а тендерна пропозиція ТзОВ «Західтрансбуд» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону та тендерною документацією на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Залучення субпідрядних організацій не передбачається
1) Згідно вимог пп.2.1. п.2 Додатка № 1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. *Учасники включають в Довідку кваліфікованих працівників, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток №3 до тендерної документації) з дотриманням діючих норм і правил. Наявність в учасника кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, документально підтверджується в складі тендерної пропозиції сканкопіями трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу та/або наказів про прийняття на роботу таких осіб, або іншим документом, який підтверджує працевлаштування працівників учасника, на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці. На виконання зазначеної вище вимоги Учасником надано Довідку про наявність працівників №5/П/4 від 01.04.2020, у якій зазначено про наявність в учасника 13-ти працівників, серед яких чотири бетонярі, які, відповідно до поданих учасником наказів про призначення їх на посади (№34-к від 04.10.2019, №23-к від 09.08.2019, №35-к від 04.10.2019, №22-к від 08.08.2019), прийняті для виконання робіт на іншому об’єкті, який не є предметом цієї закупівлі. Окрім зазначених бетонярів та керівного складу, в учасника для безпосереднього виконання робіт за предметом закупівлі, згідно даних Довідки, залишається два майстри та водій. Наявність таких трьох працівників є очевидно недостатньою для виконання робіт згідно технічного завдання на цю закупівлю, як вимагалося Замовником у тендерній документації. 2) Згідно вимог пп.3.1. п.3 Додатка № 1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю, учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору (ів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. * Аналогічним договором є договір про надання послуг/виконання робіт з ліквідації пошкоджень елементів / поточного ремонту / реконструкції / капітального ремонту / будівництва мостового переходу (мосту, шляхопроводу) на автомобільних дорогах державного або місцевого значення та/або договір, в складі якого надавались послуги/виконувались роботи з ліквідації пошкоджень елементів / поточного ремонту / реконструкції / капітального ремонту / будівництва мостового переходу (мосту, шляхопроводу) на автомобільних дорогах державного або місцевого значення. На виконання зазначеної вище вимоги Учасником надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору №5/П/5 від 01.04.2020, у якій зазначив договір №10 від 27.07.2016 «Реконструкція «відновлення» зруйнованого моста з розчисткою русла ріки у с. Заріччя Старосамбірського району Львівської області». Однак, відповідно до чинного законодавства, дорога, на якій здійснювалася реконструкція «відновлення» зруйнованого моста згідно поданого Учасником договору – не відноситься до автомобільних доріг державного або місцевого значення. Відтак, наданий Учасником договір не є аналогічним в розумінні вимог тендерної документації на цю закупівлю. Відповідно, Учасником не виконано зазначені вище вимоги тендерної документації Замовника, а тендерна пропозиція ТзОВ «Західтрансбуд» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону та тендерною документацією на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
Код ЄДРПОУ | 30478068 |
---|---|
Поштова адреса | 79044, Україна, Львівська область, Львів, м. Львів вул., Мельника 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дац Зіновій Іванович |
Телефон | +380980839744 |
Ел. пошта | zahidtranstender@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-03-05-004058-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 13 276 704.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 66 383.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 66 383.00 UAH |
Період уточнень | до 25 березня, 19:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 31 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 квітня, 20:00 |
Дата останніх змін | 11 травня, 00:01 |
Виконання аварійних робіт з ліквідації пошкоджень елементів мостового переходу та прогонової будови через р. Полтва в м.Буськ на автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-18-06 Рівне – Млинів – Берестечко – Буськ – Перемишляни км 152+268 Львівської області (експлуатаційне утримання)Emergency works on elimination of damage of the bridge crossing elements and stringers across the river Poltva in the city of Busk on public roads of public importance T-18-06 Rivne – Mlyniv – Berestechko – Busk – Peremyshliany km 152 + 268 of Lviv region (operational maintenance). The source of financing - State budget of Ukraine.1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Підрядником рахунка на оплату послуг та після підписання Сторонами акта приймання виконаних робіт або поетапної оплати Замовником наданих послуг в порядку встановленому цим Договором. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Повна назва організації | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ | 25253009 |
Назва організації | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25253009 |
Поштова адреса | 79053, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
Ім'я |
Познанський Роман Орестович (Poznanskyi Roman ) |
Телефон | +380985004004 |
Ел. пошта | SADLO-TENDER@UKR.NET |